Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595219

Politički marketing i njegova primjena u izbornim kampanjama u Republici Hrvatskoj


Turkalj, Ivana
Politički marketing i njegova primjena u izbornim kampanjama u Republici Hrvatskoj 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Politički marketing i njegova primjena u izbornim kampanjama u Republici Hrvatskoj
(Political marketing and its application in election campaigns in Croatia)

Autori
Turkalj, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09.

Godina
2012

Stranica
64

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Politički marketing; Izborna kampanja; Republika Hrvatska
(Political marketing; Election campaigns; Croatia)

Sažetak
Svrha rada je istražiti korištenje marketinških aktivnosti u političkim kampanjama u Republici Hrvatskoj kao način poboljšanja prodaje ideja, stavova i vrijednosti političkih stranaka ili kandidata, a ciljevi rada su utvrditi sredstva masovne komunikacije u Republici Hrvatskoj putem kojih se političke poruke prenose javnosti, odnosno biračima te prikazati vrste izbornih kampanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka