Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595217

Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske


Kovačević, Stjepan
Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 57 (2008), 339-352 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


Naslov
Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske
(Comparison of the technical-technological education in the compulsory school systems of Croatia and Sweden)

Autori
Kovačević, Stjepan

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 57 (2008); 339-352

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Obvezno školovanje; tehničko-tehnologijsko obrazovno područje; kurikulum; nastavni plan i program
(Compulsory schooling; technical-technological education; curriculum; syllabus)

Sažetak
U radu su komparativnim prikazom istaknute odgojno-obrazovne intencije tehničko-tehnologijskog područja u obveznom školstvu Hrvatske i Švedske. Iz analize kurikuluma i nastavnih planova i programa razvidno je kako obje zemlje teže ostvarenju (gotovo) istovjetnih ciljeva iz ovog područja. Međutim, za realizaciju predmeta tehničkotehnologijskog područja u Švedskoj je predviđen znatno veći broj nastavnih sati nego u Hrvatskoj. Ta činjenica navodi na razmišljanje i stavlja nas pred pitanje može li satnica koja se u nas prakticira biti dovoljna za ostvarivanje postavljenih odgojno-obrazovnih ciljeva i razvoj temeljnih kompetencija u spomenutom području, to prije što iz prakse dolaze jasne poruke da je satnica nedostatna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Autor s matičnim brojem:
Stjepan Kovačević, (287815)