Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 595210

Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa


Kubura, Emina
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Upravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa
(Managing scent in marketing and product perceptions influenced odor)

Autori
Kubura, Emina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09.

Godina
2012

Stranica
55

Mentor
First, Ivana

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Upravljanje; Marketing; Percepcija proizvoda; Utjecaj
(Managing; Marketing; Product perceptions; Influence)

Sažetak
Svrha istraživanja ovog rada je definirati temeljne značajke upravljanja mirisom kao sastavnog dijela ambijenta u kojem se proizvod nalazi te utjecaj koji ima njegova prisutnost na percepciju kupca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka