Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interni marketing - primjer poduzeća Ericsson Nikola Tesla d.d. (CROSBI ID 374158)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ojurović, Iris Interni marketing - primjer poduzeća Ericsson Nikola Tesla d.d. / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Ojurović, Iris

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Interni marketing - primjer poduzeća Ericsson Nikola Tesla d.d.

Predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o internom marketingu u svrhu boljeg razumijevanja njegove uloge i važnosti za poslovanje u konkurentskim tržišnim uvjetima. Na temelju navedenog problema postavljeni su i osnovni ciljevi rada koji su: • definiranje internog marketinga • analiziranje dostupnih izvora o ulozi i važnosti internog marketinga za različite aspekte poslovanja poduzeća • analiziranje primjene internog marketinga u poduzeću Ericsson Nikola Tesla d.d. Podaci za izradu završnog rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora i intervjuiranjem gospodina mr. sc. Stanislava Marušića iz Korporativnih komunikacija Ericssona Nikole Tesle.

interni marketing; Ericsson Nikola Tesla

nije evidentirano

engleski

Internal marketing - The case of Ericsson Nikola Tesla

nije evidentirano

internal marketing; Ericsson Nikola Tesla

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

19.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija