Interni marketing - primjer poduzeća Ericsson Nikola Tesla d.d. (CROSBI ID 374158)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ojurović, Iris
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Interni marketing - primjer poduzeća Ericsson Nikola Tesla d.d.
Predmet završnog rada je istraživanje teorijskih doprinosa o internom marketingu u svrhu boljeg razumijevanja njegove uloge i važnosti za poslovanje u konkurentskim tržišnim uvjetima. Na temelju navedenog problema postavljeni su i osnovni ciljevi rada koji su: • definiranje internog marketinga • analiziranje dostupnih izvora o ulozi i važnosti internog marketinga za različite aspekte poslovanja poduzeća • analiziranje primjene internog marketinga u poduzeću Ericsson Nikola Tesla d.d. Podaci za izradu završnog rada prikupljeni su iz sekundarnih izvora i intervjuiranjem gospodina mr. sc. Stanislava Marušića iz Korporativnih komunikacija Ericssona Nikole Tesle.
interni marketing; Ericsson Nikola Tesla
nije evidentirano
engleski
Internal marketing - The case of Ericsson Nikola Tesla
nije evidentirano
internal marketing; Ericsson Nikola Tesla
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
19.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb