Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Destinacijski marketing i menadžment : iskustva Hrvatske (CROSBI ID 589926)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Čorak, Sanda ; Boranić Živoder, Snježana Destinacijski marketing i menadžment : iskustva Hrvatske // Prva naučno-stručna konferencija "Razvoj ljudskih resursa za potrebe turizma u zemljama regiona JIE" : zbornik radova / Ateljević, Jovo (ur.). Lahti: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2012. str. 40-52

Podaci o odgovornosti

Čorak, Sanda ; Boranić Živoder, Snježana

hrvatski

Destinacijski marketing i menadžment : iskustva Hrvatske

Kako bi destinacija, kao integralni dio turističkog proizvoda, odgovorila na potrebe suvremenog turističkog tržišta potrebno je uspostaviti učinkoviti destinacijski menadžment. Međutim, zbog specifičnosti turističke ponude za čije su pojedine elemente odgovorni i javni i privatni sektor, destinacijski menadžment suočava se s nizom pitanja i izazova. Oni se ponajviše odnose na problem koordinacije između interesnih skupina, dijeljenja zajedničke vizije i prihvaćanja odgovornosti za uspjeh destinacije na sve konkurentnijem turističkom tržištu. Ovaj se rad bavi pitanjima destinacijskog menadžmenta u svijetu, te posebice problemima s kojima se, s time u vezi, susreću turističke organizacije u Hrvatskoj. Niska razina upravljanja turizmom u destinaciji identificirana je kao jedno od ograničavajućih faktora razvoja hrvatskog turizma na temelju više provedenih istraživanja. I u teoriji i u praksi postoje različiti pristupi tome kako organizirati destinacijski menadžment i ne postoje rješenja koja se jednostavno mogu primijeniti na sve turističke destinacije. Temelj učinkovitog destinacijskog menadžmenta je razvoj dobre suradnje između interesnih skupina u destinaciji te njihova spremnost za uključivanje i angažman u razvoju turizma. Ovaj rad je na iskustvima sustava turističkih zajednica u Hrvatskoj ukazao na moguće probleme, izazove i rješenja koja su moguća u cilju stvaranja učinkovitog i konkurentnog destinacijskog marketinga i menadžmenta.

destinacijski menadžment; interesne skupine; suradnja; marketing; Hrvatska; turističke zajednice

nije evidentirano

engleski

Destination marketing and management : the case of Croatia

nije evidentirano

destination management; stakeholders; cooperation; marketing; Croatia; tourism offices

nije evidentirano

Podaci o prilogu

40-52.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prva naučno-stručna konferencija "Razvoj ljudskih resursa za potrebe turizma u zemljama regiona JIE" : zbornik radova

Ateljević, Jovo

Lahti: Univerzitet u Istočnom Sarajevu

978-9958-0912-0-9

Podaci o skupu

Naučno-stručna konferencija "Razvoj kompetentnih ljudskih resursa za potrebe turizma u zemljama regiona JIE" (12 ; 2012)

pozvano predavanje

28.03.2012-31.03.2012

Jahorina, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Ekonomija