Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ekstenzivno čitanje u kontekstu stranog jezika (CROSBI ID 589920)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šamo, Renata Ekstenzivno čitanje u kontekstu stranog jezika // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, Ante i Majhut, Berislav (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011. str. 383-393

Podaci o odgovornosti

Šamo, Renata

hrvatski

Ekstenzivno čitanje u kontekstu stranog jezika

U radu su predstavljena glavna obilježja čitanja na stranom jeziku u odnosu na čitanje na materinskom jeziku, pri čemu je osobita pažnja posvećena ekstenzivnom čitanju. Taj je način čitanja razmotren s teorijskoga stajališta bez detaljnijeg bavljenja praktičnim pitanjima. Što čini uspješnogačitatelja na materinskom i stranom jeziku, kako promatrati čitanje na stranom jeziku - kao problem čitanja ili problem jezika, koje su ključne varijable čitanja promatranog s afektivnoga gledišta, kako shvatiti koncepte autentičnosti i pojednostavljenosti u kontekstu materijala namijenjenih ekstenzivnom čitanju u nastavi stranog jezika neka su od ključnih pitanja u radu. Autorica nastoji pomoći učiteljima stranoga jezika čiji je cilj, pored ostaloga, unaprijediti vještinu čitanja njihovih učenika, da shvate čitanje prije svega kao kognitivno zahtjevnu aktivnost, uklopljenu u određeni društveni i kulturološki kontekst, ali također ovisnu o emocijama i opažajima samih čitatelja.

čitanje na materinskom i stranom jeziku; ekstenzivno čitanje; poučavanje stranoga jezika; učenje stranoga jezika

nije evidentirano

engleski

An extensive reading approach to the L2 teaching and learning

nije evidentirano

L1 reading; L2 reading; extensive reading; L2 teaching and learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

383-393.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete

Bežen, Ante i Majhut, Berislav

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)

978-953-7210-43-4

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija