Zašto studenti na nematematičkim fakultetima trebaju dokaze i zašto mnogi misle drugačije? (CROSBI ID 589817)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Divjak, Blaženka ; Žugec, Petra ; Brumec, Mirela
hrvatski
Zašto studenti na nematematičkim fakultetima trebaju dokaze i zašto mnogi misle drugačije?
Dokaz je važan katalizator u razvoju apstraktnog i logičkog razmišljanja. To su poželjne osobine svih studenata, a ne samo matematičara. Vođeni ovakvim razmišljanjem, počeli smo se baviti ovom temom, s naglaskom na prenosti koje imaju studenti na Fakuletu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu. Proveli smo istraživanje u dva navrata te smo analizirali dobivene podatke u svrhu uočavanja studentskih prepreka i problema sa dokazima.
dokaz; pedagogija; nematematički fakulteti
nije evidentirano
engleski
Why students at non-mathematical faculties need mathematical proof and why many people think different?
nije evidentirano
proof; pedagogy; non-mathematical study programs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
14-17.
2012.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6071-36-4
Podaci o matičnoj publikaciji
Matematika i IKT
Divjak, Blaženka ; Erjavec, Zlatko
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Matematika i IKT
predavanje
19.09.2012-20.09.2012
Varaždin, Hrvatska