Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti apela na strah (CROSBI ID 374048)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Brlić, Marta Specifičnosti apela na strah / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Brlić, Marta

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Specifičnosti apela na strah

U današnje vrijeme marketing ima važnu ulogu u prenošenju različitih poruka ciljnoj javnosti. Vrlo je važan način na koji se te poruke prenose i kako se one oblikuju. Do ciljne javnosti se može doprijeti korištenjem pozitivnih ili negativnih, te racionalnih ili emocionalnih apela. Jedan od negativnih emocionalnih apela je i apel na strah. Do sada su provođena neka istraživanja o tome treba li ili ne treba koristiti apele na strah, u kojoj ih mjeri koristiti, koju razinu straha upotrijebiti, jesu li apeli na strah etični te koje su alternative za korištenje apela na strah. Ta istraživanja su pokazala različite rezultate i utvrđeno je da sve ovisi o kulturi i o zemlji u kojoj se koristi apel na strah u oglašavanju. Istraživanja su također pokazala različite rezultate o tome jesu li bolji pozitivni ili negativni apeli. Na području Republike Hrvatske se ova tematika nije obrađivala iako se apeli na strah koriste u oglašavanju. U skladu s obrazloženjem teme, predmet završnog rada je istraživanje i analiziranje postignutih rezultata iz prijašnjih istraživanja o reakcijama potrošača na apel na strah, etičnosti apela na strah i uloge apela na strah u poticanju potrošača u promjeni navika, u svrhu boljeg razumijevanja na koji način se on može ispravno koristiti. Na temelju navedenog problema postavljeni su i osnovni ciljevi rada, koji suostvareni analiziranjem dostupnih izvora literature, a to su: - raščlanjivanje i objašnjavanje pojmova iz područja marketinške komunikacije (oglašavanja) - objašnjavanje temeljnih vrsta apela - analiza reakcija apela na strah - analiza uloge straha u poticanju potrošača na promjenu navika - analiza etičnosti apela na strah - navođenje primjera u kojima su korišteni apeli na strah.

oglašavanje; apel na strah

nije evidentirano

engleski

Particularities of fear appeal

nije evidentirano

advertising; fear appeal

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

18.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija