Modeli konvergencije e-usluga visokoškolskih knjižnica i sustava za upravljanje učenjem (CROSBI ID 374047)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Papić, Anita
Stričević, Ivanka i Bubaš, Goran
hrvatski
Modeli konvergencije e-usluga visokoškolskih knjižnica i sustava za upravljanje učenjem
Imajući u vidu potrebe suvremenog sveučilišta koje se danas razvija u smjeru virtualnog sveučilišta glavno istraživačko pitanje u ovom radu je koji i kakvi modeli konvergencije e-usluga visokoškolskih knjižnica i sustava za upravljanje učenjem mogu pridonijeti kvaliteti visokoškolskog obrazovanja. Knjižnice trebaju promišljati o načinima izgradnje svojih e-usluga oko radnog prostora korisnika i nuditi svoje usluge u digitalnom okruženju aktivnije jer skladištenje resursa nikako neće biti dovoljno već će oni trebati biti oblikovani i projicirani u okolinu korisnika na način da podupiru učenje. Model konvergencije dan u ovom radu može biti poticaj za uvođenje suvremenih strategija obrazovanja i učenja u bogatom informacijskom okruženju što odgovara tendencijama razvoja suvremenih sveučilišta koja se uključuju u informacijske tokove.
e-usluge knjižnica; LMS; nastavnici; studenti; sustav za upravljanje učenjem; virtualno sveučilište; visokoškolske knjižnice
nije evidentirano
engleski
Models of convergence of academic library e- services and learning management systems
nije evidentirano
academic libraries; learning management system; LMS; library e-services; teachers; students; virtual university
nije evidentirano
Podaci o izdanju
314
14.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za informacijske znanosti
Zadar