Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola (CROSBI ID 374046)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Obrovac, Iva
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Vizualni identitet marke proizvoda – primjer marke Coca-Cola
Vizualni identitet marke proizvoda predstavlja vrijednost poduzeća i vrijednosti karakteristika marke. Omogućava poduzeću da svoj identitet, dakle ono što poduzeće doista jest, prenese na potrošača kroz prije svega i dominantno osjetilo vida. U doba kada se potrošači putem masovnih medija susreću s velikim brojem različitih slika i poruka, poduzeće mora izgraditi i održavati snažan vizualni identitet marke proizvoda kako bi se diferenciralo od konkurencije, te kako bi potrošači odmah raspoznali o čemu je riječ. Dobar vizualni identitet marke može pomoći poduzeću u prenošenju željene poruke ciljnim tržišnim segmentima. Kao dobar primjer izgradnje marke putem vizualnog identiteta može se istaknuti marka Coca-Cola. Poduzeće Coca-Cola 2011. godine slavi 125 godina od osnutka, a marka Coca-Cola također je i jedna od najvrednijih marki na svijetu. Kroz dugu povijest marka Coca-Cola prolazila je kroz različite modifikacije vizualnog identiteta marke, dok je pritom bila lojalna održavanju istog logotipa i boje, te je dobrim upravljanjem vizualnim identitetom marke postigla svoj značaj, uspjeh i lojalne potrošače. Predmet završnog rada je proučavanje vizualnog identiteta elemenata marke kao elementa izgradnje i upravljanja markom, s ciljem boljeg razumijevanja značaja vizualnog identiteta marke za poduzeće i za potrošače.
vizualni identitet; marka; Coca-Cola
nije evidentirano
engleski
The visual identity of the brand - an example of brand Coca-Cola
nije evidentirano
visual identity; brand; Coca-Cola
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
27.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb