Uporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka (CROSBI ID 589706)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vickov, Gloria
hrvatski
Uporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka
Znanstvena su istraživanja u području primijenjene lingvistike identificirala uporabu diskursnih oznaka kao diskriminirajući čimbenik u kvaliteti sastavaka na engleskome kao stranome jeziku kod učenika različitih nacionalnih identiteta (Martinez, 2004 ; Jalilifar, 2008). Ovaj rad donosi prikaz rezultata dijela istraživanja usvojenosti engleskih diskursnih oznaka kod hrvatskih učenika i usredotočen je na ispitivanje odnosa učestalosti uporabe diskursnih oznaka i kvalitete učeničkih sastavaka na engleskome kao stranome, ali i na hrvatskome kao materinskome jeziku na dvjema razinama učenja: na završetku osnovnoškolskoga i srednjoškolskog obrazovanja. Dobiveni rezultati ukazuju na postojanje satistički značajne pozitivne povezanosti između učestalosti uporabe diskursnih oznaka i kvalitete sastavaka. Iako rezultati, u nastavku istraživanja, pokazuju da oznake ne moraju nužno biti i pretkazivači kvalitete sastavaka, u svom konačnom ishodu istraživanje potrvđuje da veća zastupljenost diskursnih oznaka pridonosi i kvaliteti pisanih uradaka, zbog čega te jezične jedinice zaslužuju posebnu pozornost u nastavi stranoga (engleskoga) jezika.
diskursne oznake; učestalost uporabe; kvaliteta sastavaka; engleski jezik
nije evidentirano
engleski
Discourse marker use and EFL students´ writing quality
nije evidentirano
discourse markers; frequency of use; writing quality; English
nije evidentirano
Podaci o prilogu
363-377.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Leonard Pon, Vladimir Karabalić, Sanja Cimer
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
978-953-314-049-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096