Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka (CROSBI ID 589706)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vickov, Gloria Uporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka // Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici: Zbornik radova s 25. međunarodnog skupa HDPL-a održanog 12.-14. svibnja 2011. u Osijeku / Leonard Pon, Vladimir Karabalić, Sanja Cimer (ur.). Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2012. str. 363-377

Podaci o odgovornosti

Vickov, Gloria

hrvatski

Uporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka

Znanstvena su istraživanja u području primijenjene lingvistike identificirala uporabu diskursnih oznaka kao diskriminirajući čimbenik u kvaliteti sastavaka na engleskome kao stranome jeziku kod učenika različitih nacionalnih identiteta (Martinez, 2004 ; Jalilifar, 2008). Ovaj rad donosi prikaz rezultata dijela istraživanja usvojenosti engleskih diskursnih oznaka kod hrvatskih učenika i usredotočen je na ispitivanje odnosa učestalosti uporabe diskursnih oznaka i kvalitete učeničkih sastavaka na engleskome kao stranome, ali i na hrvatskome kao materinskome jeziku na dvjema razinama učenja: na završetku osnovnoškolskoga i srednjoškolskog obrazovanja. Dobiveni rezultati ukazuju na postojanje satistički značajne pozitivne povezanosti između učestalosti uporabe diskursnih oznaka i kvalitete sastavaka. Iako rezultati, u nastavku istraživanja, pokazuju da oznake ne moraju nužno biti i pretkazivači kvalitete sastavaka, u svom konačnom ishodu istraživanje potrvđuje da veća zastupljenost diskursnih oznaka pridonosi i kvaliteti pisanih uradaka, zbog čega te jezične jedinice zaslužuju posebnu pozornost u nastavi stranoga (engleskoga) jezika.

diskursne oznake; učestalost uporabe; kvaliteta sastavaka; engleski jezik

nije evidentirano

engleski

Discourse marker use and EFL students´ writing quality

nije evidentirano

discourse markers; frequency of use; writing quality; English

nije evidentirano

Podaci o prilogu

363-377.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Leonard Pon, Vladimir Karabalić, Sanja Cimer

Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

978-953-314-049-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija