Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upute za vanjsko vrjednovanje obrazovnih postignuća učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u osnovnim školama (CROSBI ID 9584)

Autorska knjiga | priručnik

Anić Kuhar, Kristina ; Blaži, Draženka ; Butorac, Željka ; Cvijanović, Katarina ; Horvatić, Sanja ; Kovačić, Mara ; Kudek Mirošević, Jasna ; Ljubić, Maja ; Matok, Dragica ; Pribanić, Ljubica et al. Upute za vanjsko vrjednovanje obrazovnih postignuća učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u osnovnim školama. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2007

Podaci o odgovornosti

Anić Kuhar, Kristina ; Blaži, Draženka ; Butorac, Željka ; Cvijanović, Katarina ; Horvatić, Sanja ; Kovačić, Mara ; Kudek Mirošević, Jasna ; Ljubić, Maja ; Matok, Dragica ; Pribanić, Ljubica ; Špoljarec, Mirjana

hrvatski

Upute za vanjsko vrjednovanje obrazovnih postignuća učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u osnovnim školama

Vanjsko vrjednovanje u osnovnoj školi, s obzirom na obvezatnost osnovnoga školovanja u našoj zemlji, izuzetno su zahtjevni i specifični u odnosu na učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Osobito pozorno potrebno je utvrditi prilagodbe za učenike razredne nastave kod kojih su još u tijeku intenzivni rehabilitacijski postupci. Oni najčešće još nisu usvojili kompenzacijske tehnike koje im pomažu u prevladavanju posljedica primarnih razvojnih teškoća. Široki spektar oblika i programa školovanja učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama zahtijeva i različitosti u njihovom vrjednovanju, odnosno vrstama i oblicima nacionalnih ispita koje će se postupno uvoditi. Učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u osnovnoj školi često imaju teškoća u pokazivanju svojih postignuća na uobičajeni način što ih dovodi u neravnopravan položaj u odnosu na ostale učenike. Tijekom školovanja njihovo napredovanje vrjednuje se primjenom prilagođenih postupaka i korištenjem prilagođenih ispitnih materijala i uvjeta ispitivanja koje je potrebno osigurati i na nacionalnim ispitima. Prilagođeni uvjeti trebaju biti omogućeni učenicima koji tijekom cijeloga školovanja ili dužega razdoblja imaju posebne odgojno-obrazovne potrebe i onima kod kojih je došlo do promjena u zdravstvenome stanju koje uvjetuju prilagodbu u polaganju ispita.

prilagodba; ispitna tehnologija; pravo

nije evidentirano

engleski

Instructions for the external assessment of educational achievement of pupils with special educational needs in primary schools

nije evidentirano

adjustment; testing technology; legal

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2007.

978-953-7556-03-7

55

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano