Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi (CROSBI ID 589558)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Stančić, Zrinjka ; Horvatić, Sanja ; Nikolić, Branko Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 91-102

Podaci o odgovornosti

Stančić, Zrinjka ; Horvatić, Sanja ; Nikolić, Branko

hrvatski

Neki aspekti percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi

Proces edukacijske integracije u Hrvatskoj ostvaruje se već tri desetljeća. S ciljem stalnog unaprjeđivanja kontinuirano se provode istraživanja pri čemu su programi intervencija i neki okolinski čimbenici u sustavu škola – učenici ‒ roditelji novijeg datuma. Problem je ovog istraživanja analizirati neke aspekte percipirane kompetencije za ulogu učitelja u inkluzivnoj školi. Uzorak učitelja izabran je iz četiriju osnovnih škola istočnog i zapadnog dijela grada Zagreba. Dvije škole čini eksperimentalni, a dvije kontrolni uzorak. Uzorak ispitanika škola čine razredni i predmetni učitelji (N = 17) koji poučavaju u šestim razredima. U odabranim razredima uključeni su učenici s različitim teškoćama (intelektualne teškoće, teškoće učenja, poremećaj pažnje i hiperaktivnost). Primijenjeni su sljedeći mjerni instrumenti: Skala za ispitivanje kompetentnosti za ulogu učitelja KU, Rosenbergova skala samopoštovanja RSS, Skala za mjerenje lokusa kontrole SE i Skala anksioznosti ANKS. Na temelju inicijalnih rezultata kreirane su programske aktivnosti usmjerene na osnaživanje učitelja eksperimentalnog uzorka za rad u inkluzivnim uvjetima.

obrazovna politika; prava; samoprocjene; program intervencija

nagrada za najbolji rad

engleski

Some aspects of perceived personal competence in the teachers role in inclusive school

nije evidentirano

perceived teacher’s competence; inclusive school; programme

nije evidentirano

Podaci o prilogu

91-102.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škola, odgoj i učenje za budućnost

Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-41-0

Podaci o skupu

5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima "Škola odgoj i učenje za budućnost"

predavanje

10.11.2011-12.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano