Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena odnosa vršnjaka u posebnim uvjetima školovanja s obzirom na uvjete smještaja (CROSBI ID 332967)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gal, Petra Samoprocjena odnosa vršnjaka u posebnim uvjetima školovanja s obzirom na uvjete smještaja / Sekušak-Galešev,Snježana (mentor); Žic,Ana.Marija (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 1999

Podaci o odgovornosti

Gal, Petra

Sekušak-Galešev,Snježana

Žic,Ana.Marija

hrvatski

Samoprocjena odnosa vršnjaka u posebnim uvjetima školovanja s obzirom na uvjete smještaja

U ovom radu bit će uspoređena samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja na Skali procjene učenika:Dom;Skali procjene učenika:škola i Skali procjene učenika:Vršnjaci s obzirom da li dijete živi u cjelovitoj ili necjelovitoj obitelji.Uzork čini 108 učenika usporenog kognitivnog razvoja smještenih u cjelovitim i necjelovitim obiteljima.Svi učenici su polaznici viših razreda(5.,6.,7.,i 8.razred).U svrhu istraživanja korištena je hrvatska adaptacija Behavior Rating Profile-2(Brown,Hammill,1990.).Rezultati pokazuju da se učenici samoprocjenjuju u odnosu na školu,vršnjake i na dom.Statistički značajna razlika pronađena je samo između varijabli cjelovitost tj.necjelovitost obitelji i samoprocjene učenika na Skali procjene učenika:Škola,dok je nema između varijabli cjelovitosti tj. necjelovitosti obitelji i samoprocjene učenika na Skalama procjene učenika:Dom i Vršnjaci.

Samoprocjena odnosa;posebni uvjeti školovanja

nije evidentirano

engleski

Self-estimation of relations between students the same age in special conditions and in corelation with conditions of living

nije evidentirano

self-estimate of relations;special conditions of education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

12.07.1999.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano