Samoprocjena odnosa vršnjaka u posebnim uvjetima školovanja s obzirom na uvjete smještaja (CROSBI ID 332967)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gal, Petra
Sekušak-Galešev,Snježana
Žic,Ana.Marija
hrvatski
Samoprocjena odnosa vršnjaka u posebnim uvjetima školovanja s obzirom na uvjete smještaja
U ovom radu bit će uspoređena samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja na Skali procjene učenika:Dom;Skali procjene učenika:škola i Skali procjene učenika:Vršnjaci s obzirom da li dijete živi u cjelovitoj ili necjelovitoj obitelji.Uzork čini 108 učenika usporenog kognitivnog razvoja smještenih u cjelovitim i necjelovitim obiteljima.Svi učenici su polaznici viših razreda(5.,6.,7.,i 8.razred).U svrhu istraživanja korištena je hrvatska adaptacija Behavior Rating Profile-2(Brown,Hammill,1990.).Rezultati pokazuju da se učenici samoprocjenjuju u odnosu na školu,vršnjake i na dom.Statistički značajna razlika pronađena je samo između varijabli cjelovitost tj.necjelovitost obitelji i samoprocjene učenika na Skali procjene učenika:Škola,dok je nema između varijabli cjelovitosti tj. necjelovitosti obitelji i samoprocjene učenika na Skalama procjene učenika:Dom i Vršnjaci.
Samoprocjena odnosa;posebni uvjeti školovanja
nije evidentirano
engleski
Self-estimation of relations between students the same age in special conditions and in corelation with conditions of living
nije evidentirano
self-estimate of relations;special conditions of education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
12.07.1999.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb