Školski izostanci kao pedagoški i didaktički problem (CROSBI ID 373826)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Carev, Ana
Koludrović, Morana
hrvatski
Školski izostanci kao pedagoški i didaktički problem
Fenomen ciljanog izbjegavanja nastave predmet je sve brojnijih istraživanja odgojnih znanosti. Iako je redovito pohađanje nastave zakonska obveza učenika, škole se svakodnevno susreću s rastućim brojem neopravdanih izostanaka. Sve značajnije izostajanje s nastave vodi konstataciji da škole ne zadovoljavaju odgojno - obrazovne potrebe današnje mladeži. Ispitivanja učenika o razlozima njihovih izostanaka pokazala su kako su najučestaliji razlozi bježanja s nastave dosada na satu, preopterećenost nastavnim gradivom i namjerno izbjegavanje loše ocjene (Bezinović, 2006 ; Markuš, 2005 ; Zrilić, 2008). Problem učeničkih izostanaka otvara pitanje karaktera i kvalitete hrvatskog školstva, na koje se pokušava odgovoriti usporedbom tradicionalne i suvremene obrazovne paradigme. S obzirom na to u radu je poseban naglasak stavljen na neke od mogućih smjernica za prevenciju izostanaka koje se temelje na implementaciji suvremenih pedagoških i didaktičkih modela u naš odgojno - obrazovni sustav.
školski izostanci; preopterećenost nastavnim sadržajem; ispitna anksioznost; prevencija izostanaka
nije evidentirano
engleski
School absenteeism as pedagogical and didactical problem
nije evidentirano
school absence; overload teaching content; test anxiety; prevention of school absences
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
17.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split