Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metrijske karakteristike novokonstruiranih testova za procjenu ritma (CROSBI ID 373818)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bučević, Boris Metrijske karakteristike novokonstruiranih testova za procjenu ritma / Srhoj, Ljerka ; Jelaska, Igor (mentor); Split, Kineziološki fakultet u Splitu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Bučević, Boris

Srhoj, Ljerka ; Jelaska, Igor

hrvatski

Metrijske karakteristike novokonstruiranih testova za procjenu ritma

Konstruirana su tri motorička testa za procjenu ritma, tretirana kao izvođenje kompleksnih motoričkih zadataka usklađenih u vremenu i prostoru te su izračunate metrijske karakteristike kao osnova kvalitativne vrijednosti tih testova kao mjernih instrumenata. Zadovoljavajuću pouzdanost pokazali su svi testovi. Značajne korelacije između 3 čestice mjerenja kod sva 3 testa kao i visoke vrijednosti koeficijenata Cronbach alpha ukazuju na dobru pouzdanost. Rezultati analize varijance za svaki test potvrđuju da nema statistički značajne razlike između čestica mjerenja u niti jednom testu što zadovoljava kriterij homogenosti mjernog instrumenta. Osjetljivost testova analizirana je nakon kondenzacije rezultata grubom aritmetičkom sredinom. Normalitet distribucije upućuje na to da nema značajne razlike između dobivene i teoretske normalne distribucije rezultata s obzirom da niti jedna dobivena vrijednost K-S testa ne prelazi graničnu vrijednost.

Metrijske karakteristike; novokonstruirani testovi; procjena ritma

nije evidentirano

engleski

Metric characteristics of newly formed tests for rhythm assesment

nije evidentirano

Metric characteristics; newly constructed tests; rhythm assesment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

28.11.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Kineziološki fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija