E-learning in teaching Croatian as a second and foreign language (CROSBI ID 186284)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Korljan, Josipa ; Škvorc, Boris
engleski
E-learning in teaching Croatian as a second and foreign language
Visoka učilišta sve češće u nastavu implementiraju metodu elektronskog obrazovanja, koristeći neko od edukacijskih programskih rješenja, što je u skladu s teorijskim konceptom konstruktivizma. Ovaj rad propituje mogućnost implementacije najpoznatijih edukacijskih programa – Moodle, Blackboard i Angel – ispituje njihove mogućnosti i bilježi komentare korisnika istovremeno ispitujući njihova ograničenja i mogućnosti koje se nude na razini kombiniranog korištenja u nastavi hrvatskog jezika. Rad propituje mogućnost upotrebe novih tehnologija u nastavi hrvatskoga kao drugog i stranog jezika kao nadogradnju uvriježenim metodama učenja. U zadnjem dijelu rada ispituju se mogućnosti alternativnih metoda učenja hrvatskog na sveučilištima koja nemaju klasične lektorate i mogućnosti koje elektronsko obrazovanje pruža u takvom kontekstu.
e-learning; Croatian as a second and foreign language; constructivism
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano