Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 592916

Istraživanje mogućnosti plasiranja Starbucksovih proizvoda na hrvatsko tržište


Palmić, Loreta
Istraživanje mogućnosti plasiranja Starbucksovih proizvoda na hrvatsko tržište 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Istraživanje mogućnosti plasiranja Starbucksovih proizvoda na hrvatsko tržište
(Explore the possibility of placement Starbucks products on the Croatian market)

Autori
Palmić, Loreta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
04.09.

Godina
2012

Stranica
30

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Istraživanja; Plasiranje; Starbucks; Proizvodi; Tržište
(Explore; Placement; Starbucks; Products; Market)

Sažetak
Rad obrađuje temu procesa istraživanja tržišta za mogućnost uvođenja branda Starbucks na hrvatsko tržište. Cilj ovog rada je utvrditi ključne karakteristike za uvođenje novog proizvoda na tržište (u ovom slučaju već postojećeg). Svrha rada je istraživanje tržišta u Hrvatskoj o navikama ispijanja kave, a analizirati će se i marketinške koncepcije koje su pridonijele uspjehu Starbucks kompanije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka