Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju (CROSBI ID 186189)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Nefat, Ariana ; Benazić, Dragan Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 15 (2003), 1/2; 55-71

Podaci o odgovornosti

Nefat, Ariana ; Benazić, Dragan

hrvatski

Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju

Podizanje kvalitete obrazovnog procesa u visokom obrazovanju pretpostavlja razumijevanje onoga što se događa tijekom uslužnih susreta između studenata i zaposlenika fakulteta, prvenstveno nastavnika. Usmjerenjem na kritične uslužne susrete, tj. one susrete između zaposlenika fakulteta i studenata koji rezultiraju posebnim zadovoljstvom ili nezadovoljstvom, ovaj rad se bavi istraživanjem uzroka takvih ishoda uslužnih susreta. Pritom se koristi tehnika kritičnih incidenata, gdje se u svrhu spoznaje istraživane pojave koristi analiza izvješća o posebno zadovoljavajućim ili nezadovoljavajućim događajima. Istraživanje je provedeno između studenata svih godina Fakulteta ekonomije i turizma u Puli. Prema dobivenim rezultatima nastavnici FET-a su uglavnom izuzetno susretljivi i ljubazni na razne upite i zahtjeve studenata, npr. na konzultacijama, ali je sama izvedba nastave i ponekad raspoloživost nastavnika percipirana nešto slabijom. Također, relativno je nisko zadovoljstvo studenata postignućem na ispitima i u svezi raznih zadataka studenata. Kod uslužnih susreta s ostalim zaposlenicima uz nekoliko manjih slabosti, na izražene potrebe i zahtjeve studenata se uglavnom dobro odgovara, uz često percipiranu visoku razinu ljubaznosti i pažnje. Nalazi istraživanja ukazuju na dobru praksu koju treba ponoviti, te na negativno percipirane situacije koje je u cilju podizanja kvalitete obrazovanja dobro izbjeći. Još detaljniji uvid u pojedini vid pružanja usluge obrazovanja, npr. samo izvedbe nastave, moguće je postiči usmjerenjem daljnjih istraživanja na samo taj dio obrazovnog procesa.

kvaliteta; zadovoljstvo; uslužni susreti; kritični uslužni susreti; tehnika kritičnih incidenata; obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Critical service encounters in higher education

nije evidentirano

quality; satisfaction; service encounters; critical service encounters; critical incident technique; education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15 (1/2)

2003.

55-71

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija