Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 592385

Emocionalna poduzeća - poduzeća budućnosti


Rupčić, Nataša
Emocionalna poduzeća - poduzeća budućnosti // Poslovni savjetnik, 8 (2012), 4; 70-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Emocionalna poduzeća - poduzeća budućnosti
(Emotional companies - companies of the future)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 8 (2012), 4; 70-71

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Emocionalna poduzeća; emocionalna vrijednost; emocionalni kapital
(Emotional companies; emotional value; emotional capital)

Sažetak
Emocionalna vrijednost je ekonomska vrijednost, odnosno novčano izražena vrijednost osjećaja kada kupac ima pozitivni doživljaj nekoga proizvoda ili usluge. Emocije, jednako kao i kvaliteta ili bilo koja druga dimenzija organizacijske vrijednosti mogu uzrokovati veliki uspjeh, ali i propast poduzeća. Današnju ekonomiju tako mnogi nazivaju ekonomijom doživljaja, gdje kupci očekuju da svaka razina njihova odnosa razmjene ima pozitivan, emocionalan i dojmljiv učinak. Tako davatelji usluga više nemaju za cilj provesti neku funkciju za kupce, već stvoriti posebno osobno i emotivno iskustvo i to za svakog kupca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)