Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi (CROSBI ID 332952)

Ocjenski rad | diplomski rad

Markuš, Vesna Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi / Igrić, Ljiljana (mentor); Žic, Ana-Marija (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 1997

Podaci o odgovornosti

Markuš, Vesna

Igrić, Ljiljana

Žic, Ana-Marija

hrvatski

Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi

Ovim se radom želi ispitati da li postoje razlike u samoprocjeni učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa u odnosu na njihovu prilagodbu zahtjevima školske sredina. Uzorak ispitanika čini 42 učenika usporenog kognitivnog razvoja koji su polaznici nižih razreda osnovne škole (od 1.-4.razreda), u dobi od 8.2 god. do 11.5 god. Ispitanici su potpuno integrirani u redovne uvjete odgoja i obrazovanja na području V.Gorice i Splita. U svrhu ispitivanja korištena je hrvatska adaptacija Behavior Rating Profile-2, BRP-2 (Brown, Hammill, 1990.). Ovim istraživanjem utvrđena je samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa u odnosu na prilagodbu zahtjevima školske sredine. Time se željelo ukazati na postojeće probleme ovih učenika u redovnoj školi. Prema rezultatima koje su ispitanici postigli na Skali, možemo zaključiti da ispitanici pozitivno doživljavaju školu, pridaju važnost školskom učenju i vole obavljati razredne aktivnosti te imaju pozitivne stavove prema učiteljima.

usporeni kognitivni razvoj; adaptivno ponašanje

nije evidentirano

engleski

Self-estimation of pupils with delayed cognitive development in corelation with adaptive behavior in school

nije evidentirano

delayed cognitive development; adaptive behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

17.07.1997.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Demografija