Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi (CROSBI ID 332952)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Markuš, Vesna
Igrić, Ljiljana
Žic, Ana-Marija
hrvatski
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi
Ovim se radom želi ispitati da li postoje razlike u samoprocjeni učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa u odnosu na njihovu prilagodbu zahtjevima školske sredina. Uzorak ispitanika čini 42 učenika usporenog kognitivnog razvoja koji su polaznici nižih razreda osnovne škole (od 1.-4.razreda), u dobi od 8.2 god. do 11.5 god. Ispitanici su potpuno integrirani u redovne uvjete odgoja i obrazovanja na području V.Gorice i Splita. U svrhu ispitivanja korištena je hrvatska adaptacija Behavior Rating Profile-2, BRP-2 (Brown, Hammill, 1990.). Ovim istraživanjem utvrđena je samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog kognitivnog statusa u odnosu na prilagodbu zahtjevima školske sredine. Time se željelo ukazati na postojeće probleme ovih učenika u redovnoj školi. Prema rezultatima koje su ispitanici postigli na Skali, možemo zaključiti da ispitanici pozitivno doživljavaju školu, pridaju važnost školskom učenju i vole obavljati razredne aktivnosti te imaju pozitivne stavove prema učiteljima.
usporeni kognitivni razvoj; adaptivno ponašanje
nije evidentirano
engleski
Self-estimation of pupils with delayed cognitive development in corelation with adaptive behavior in school
nije evidentirano
delayed cognitive development; adaptive behavior
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
17.07.1997.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb