Treba li Hrvatskoj obrazovanja za inovacije? (CROSBI ID 589233)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Švarc, Jadranka
hrvatski
Treba li Hrvatskoj obrazovanja za inovacije?
Obrazovanje nije samo akademsko pitanje već pitanje opstanka jer je utjecaj znanja i znanosti na gospodarski razvoj golem. Zemlje članice EU drže da će kvantiteta i kvaliteta obrazovanja biti presudna za opstanak EU u konkurenciji s BRIC zemljama. Ovaj zaključka formuliran je u strategiji Europa 2020. Usprkos rasta visokoobrazovnih u Hrvatskoj, prisutno je slabljenje istraživačko sektora kako u gospodarskoj sferi, tako i u sferi javnih istraživanja. Dugoročno gledajući, ovo potonje prijeti gubljenjem nacionalne baze za generiranje bilo kojeg znanja bilo da se radi o prirodoslovlju, menadžmentu ili humanističkoj kritici zbilje. Posljedice bi mogle biti nesagledive i odvijati se po sličnom scenariju koji je doveo do nestanka industrijskog sektora istraživanja i 50 godina tehnološke akumulacije tijekom tranzicije, a čije posljedice osjećamo ponajviše danas.
inovacije; obrazovavnje; znanstvenoistraživački sektor
nije evidentirano
engleski
Does Croatia need education for innovation?
nije evidentirano
innovation; education; sector of research and development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
41-51.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Razvoj hrvatskog školstva u kontekstu Europske unije
Popović, Stanko
Zagreb: Zbornik radova, Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti i Hrvatski pedagoško-književni zbor
978-953-154-133-6
Podaci o skupu
Nepoznat skup
pozvano predavanje
29.02.1904-29.02.2096