Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nazivi u reklamama za računalnu opremu (CROSBI ID 478297)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Mihaljević, Milica Nazivi u reklamama za računalnu opremu // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku / Badurina, Lada ... [et al.] (ur.). Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 513-522-x

Podaci o odgovornosti

Mihaljević, Milica

hrvatski

Nazivi u reklamama za računalnu opremu

U radu se analizira korpus reklama za računalnu opremu. reklama je stvaranje ili komuniciranje ideja o proizvodima rdai poticanja potrošača na kupnju. Reklame su jednostavno način da se nešto proda na najdjelotvorniji način. Reklama mora biti uočljiva, mora prepoznati i opisati proizvod, obećati neku korist kupcu i sve to učiniti jednostavno. U svemu su tome tvorci reklama za računalnu opremu pravi majstori. U radu se analizira jezik reklama: nazivlje u reklamama, sintaktički ustroj reklama, zamjenice u reklemama. Uspoređuju se reklame od prije 5-10 godina s reklamama danas.

reklama; naziv

nije evidentirano

engleski

The analysis of Discourse of Commercials for Computer Equipment

nije evidentirano

commercial; term

nije evidentirano

Podaci o prilogu

513-522-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Badurina, Lada ... [et al.]

Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

953-96391-5-8

Podaci o skupu

Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike

predavanje

07.05.1999-08.05.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija