Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 59179

Nazivi u reklamama za računalnu opremu


Mihaljević, Milica
Nazivi u reklamama za računalnu opremu // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku / Badurina, Lada ... [et al.] (ur.).
Zagreb ; Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 1999. str. 513-522 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 59179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nazivi u reklamama za računalnu opremu
(The analysis of Discourse of Commercials for Computer Equipment)

Autori
Mihaljević, Milica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku / Badurina, Lada ... [et al.] - Zagreb ; Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 1999, 513-522

ISBN
953-96391-5-8

Skup
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
reklama; naziv
(commercial; term)

Sažetak
U radu se analizira korpus reklama za računalnu opremu. reklama je stvaranje ili komuniciranje ideja o proizvodima rdai poticanja potrošača na kupnju. Reklame su jednostavno način da se nešto proda na najdjelotvorniji način. Reklama mora biti uočljiva, mora prepoznati i opisati proizvod, obećati neku korist kupcu i sve to učiniti jednostavno. U svemu su tome tvorci reklama za računalnu opremu pravi majstori. U radu se analizira jezik reklama: nazivlje u reklamama, sintaktički ustroj reklama, zamjenice u reklemama. Uspoređuju se reklame od prije 5-10 godina s reklamama danas.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
02120101

Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milica Mihaljević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević, Milica
Nazivi u reklamama za računalnu opremu // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku / Badurina, Lada ... [et al.] (ur.).
Zagreb ; Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 1999. str. 513-522 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Mihaljević, M. (1999) Nazivi u reklamama za računalnu opremu. U: Badurina, L. (ur.)Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku.
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c}, M.}, editor = {Badurina, L.}, year = {1999}, pages = {513-522}, keywords = {reklama, naziv}, isbn = {953-96391-5-8}, title = {Nazivi u reklamama za ra\v{c}unalnu opremu}, keyword = {reklama, naziv}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c}, M.}, editor = {Badurina, L.}, year = {1999}, pages = {513-522}, keywords = {commercial, term}, isbn = {953-96391-5-8}, title = {The analysis of Discourse of Commercials for Computer Equipment}, keyword = {commercial, term}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font