Nazivi u reklamama za računalnu opremu (CROSBI ID 478297)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihaljević, Milica
hrvatski
Nazivi u reklamama za računalnu opremu
U radu se analizira korpus reklama za računalnu opremu. reklama je stvaranje ili komuniciranje ideja o proizvodima rdai poticanja potrošača na kupnju. Reklame su jednostavno način da se nešto proda na najdjelotvorniji način. Reklama mora biti uočljiva, mora prepoznati i opisati proizvod, obećati neku korist kupcu i sve to učiniti jednostavno. U svemu su tome tvorci reklama za računalnu opremu pravi majstori. U radu se analizira jezik reklama: nazivlje u reklamama, sintaktički ustroj reklama, zamjenice u reklemama. Uspoređuju se reklame od prije 5-10 godina s reklamama danas.
reklama; naziv
nije evidentirano
engleski
The analysis of Discourse of Commercials for Computer Equipment
nije evidentirano
commercial; term
nije evidentirano
Podaci o prilogu
513-522-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Badurina, Lada ... [et al.]
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
953-96391-5-8
Podaci o skupu
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
predavanje
07.05.1999-08.05.1999
Opatija, Hrvatska