Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 591783

Upravljanje marketingom u nakladništvu: analiza stavova stanovništva grada Đakova o gerila marketingu


Dukić, Gordana; Balić Mihalj, Ksenija
Upravljanje marketingom u nakladništvu: analiza stavova stanovništva grada Đakova o gerila marketingu // Praktični menadžment, 3 (2012), 4; 16-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Upravljanje marketingom u nakladništvu: analiza stavova stanovništva grada Đakova o gerila marketingu
(Marketing Management in Publishing: An Analysis of the Attitudes of Residents of the Town of Đakovo Toward Guerrilla Marketing)

Autori
Dukić, Gordana ; Balić Mihalj, Ksenija

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 3 (2012), 4; 16-23

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Gerila marketing; nakladništvo; upravljanje; analiza stavova; unapređenje poslovanja
(Guerrilla marketing; publishing; management; analysis of attitudes; business improvement)

Sažetak
Marketing ima važnu ulogu u suvremenim gospodarskim i društvenim procesima, pa tako i u nakladničkoj djelatnosti. Polazeći od toga, u ovom je radu poseban naglasak stavljen na gerila marketing kao jednu od inovativnih inačica modernog marketinga. Rad se dotakao i primjerenosti gerila taktika s obzirom na specifičnu ulogu nakladnika. Budući da gerila marketing u hrvatskoj nakladničkoj djelatnosti još nije zaživio, namjera je ovog rada bila izvršiti analizu stavova javnosti o toj problematici. S tom je namjerom u rujnu 2011. godine provedeno istraživanje među punoljetnim stanovništvom grada Đakova. Ispitanici su vrednovali tvrdnje kojima se željelo provjeriti kakav je utjecaj reklama na njihovu odluku o kupovini knjiga, u kojoj mjeri podržavaju promociju knjiga tehnikama gerila marketinga i smatraju li da postoji nepovoljan utjecaj gerila marketinga na maloljetnike. Rezultati istraživanja pokazali su da je mišljenje stanovništva poprilično podijeljeno. Neke aspekte gerila marketinga određene skupine odobravaju, dok kod drugih izazivaju negativne reakcije. Načelno se ipak može zaključiti da je upotreba gerila marketing u nakladništvu pozitivno percipirana.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Gordana Dukić, (260082)