Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje marketingom u nakladništvu: analiza stavova stanovništva grada Đakova o gerila marketingu (CROSBI ID 186051)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Dukić, Gordana ; Balić Mihalj, Ksenija Upravljanje marketingom u nakladništvu: analiza stavova stanovništva grada Đakova o gerila marketingu // Praktični menadžment, 3 (2012), 4; 16-23

Podaci o odgovornosti

Dukić, Gordana ; Balić Mihalj, Ksenija

hrvatski

Upravljanje marketingom u nakladništvu: analiza stavova stanovništva grada Đakova o gerila marketingu

Marketing ima važnu ulogu u suvremenim gospodarskim i društvenim procesima, pa tako i u nakladničkoj djelatnosti. Polazeći od toga, u ovom je radu poseban naglasak stavljen na gerila marketing kao jednu od inovativnih inačica modernog marketinga. Rad se dotakao i primjerenosti gerila taktika s obzirom na specifičnu ulogu nakladnika. Budući da gerila marketing u hrvatskoj nakladničkoj djelatnosti još nije zaživio, namjera je ovog rada bila izvršiti analizu stavova javnosti o toj problematici. S tom je namjerom u rujnu 2011. godine provedeno istraživanje među punoljetnim stanovništvom grada Đakova. Ispitanici su vrednovali tvrdnje kojima se željelo provjeriti kakav je utjecaj reklama na njihovu odluku o kupovini knjiga, u kojoj mjeri podržavaju promociju knjiga tehnikama gerila marketinga i smatraju li da postoji nepovoljan utjecaj gerila marketinga na maloljetnike. Rezultati istraživanja pokazali su da je mišljenje stanovništva poprilično podijeljeno. Neke aspekte gerila marketinga određene skupine odobravaju, dok kod drugih izazivaju negativne reakcije. Načelno se ipak može zaključiti da je upotreba gerila marketing u nakladništvu pozitivno percipirana.

gerila marketing; nakladništvo; upravljanje; analiza stavova; unapređenje poslovanja

nije evidentirano

engleski

Marketing Management in Publishing: An Analysis of the Attitudes of Residents of the Town of Đakovo Toward Guerrilla Marketing

nije evidentirano

guerrilla marketing; publishing; management; analysis of attitudes; business improvement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (4)

2012.

16-23

objavljeno

1847-8107

1849-0689

Povezanost rada

Ekonomija