Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa (CROSBI ID 332940)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jukić, Sandra
Igrić, Ljiljana
Žic, Ana-Marija
hrvatski
Samoprocjena učenika usporenog kognitivnog razvoja različitog ekonomskog statusa
Cilj ovog rada je ispitati postoje li razlike u osobnoj i socijalnoj prilagodbi djece usporenog kognitivnog razvoja u njihovim obiteljima obzirom na razlike u socioekonomskom statusu obitelji. U svrhu ispitivanja formiran je uzorak od 20 učenika usporenog kognitivnog razvoja u dobi od 8.11 godina do 10.11 godina oba spola. Učenici su polaznici nižih razreda redovnih osnovnih škola sa područja V.Gorice i Splita. Za potrebe ovog istraživanja korištena je Skala procjene učenika koja je dio cjelovitog baterijskog instrumenta Prikaz procjene ponašanja(BRP-2, 1990.). Ovim istraživanjem utvrđeno je da postoje statistički značajne razlike u samoprocjeni prilagodbe djece usporenog kognitivnog razvoja s obzirom na SES obitelji. Djeca iz obitelji nižeg SES-a, bez obzira da li je SES utvrđen na osnovu prosječnih primanja po članu obitelji ili stručne spreme, iskazuju višu razinu prilagodbe u svojim odnosima sa roditeljima, nego što je to slučaj kod djece iz obitelji s višim SES-om.
Učenici usporenog kognitivnog razvoja; različiti ekonomski status
nije evidentirano
engleski
Self-estimation of delayed cognitive development pupils with diferent economic status
nije evidentirano
pupils with delayed cognitive development; diferent cognitive status
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
29.05.1997.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb