Praktična iskustva primjene e-učenja u srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi (CROSBI ID 588955)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Grundler, Darko ; Rolich, Tomislav ; Šutalo, Sanda
hrvatski
Praktična iskustva primjene e-učenja u srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi
U radu su opisana višegodišnja praktična iskustva primjene e-učenja u srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi. Opisani su različiti oblici primijenjenih nastavnih materijala prikladnih za e-učenje, te uočene prednosti i nedostaci. Navedene su i ukratko analizirane značajke pojedinih web CMS i LMS sustava i njihova prikladnost s gledišta nastavnika i korisnika. Prikazana je uporaba javno dostupnih i privatnih LMS sustava. Opisana su višegodišnja iskustava primjene računalne provjere znanja. Navedene su razlike primjene e-učenja u srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi. Posebno je težište rada na odzivu korisnika (učenika i studenata) na primijenjene postupke e-učenja te prednostima i nedostacima s gledišta nastavnika. Opisani su i formalni okviri za primjenu e-učenja u nastavnoj instituciji. U zaključku se uz ostalo navode razlozi relativno maloj zastupljenosti e-učenja u nastavi unatoč raspoloživoj tehnologiji i besplatnim alatima za e-učenje.
CMS; e-učenje; LMS; srednjoškolska nastava; visokoškolska nastava
nije evidentirano
engleski
Practical experience in implementation of e-learning in high school and faculty education
nije evidentirano
CMS; e-learning; LMS; high school education; faculty education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1684-1688.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Computers in Education
Biljanović, Petar
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233-069-4
Podaci o skupu
MIPRO 2012
predavanje
21.05.2012-25.05.2012
Opatija, Hrvatska