Pregled bibliografske jedinice broj: 590973
Praktična iskustva primjene e-učenja u srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi
Praktična iskustva primjene e-učenja u srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi // Computers in Education / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka: Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics - MIPRO, 2012. str. 1684-1688 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 590973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praktična iskustva primjene e-učenja u srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi
(Practical experience in implementation of e-learning in high school and faculty education)
Autori
Grundler, Darko ; Rolich, Tomislav ; Šutalo, Sanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Computers in Education
/ Biljanović, Petar - Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics - MIPRO, 2012, 1684-1688
ISBN
978-953-233-069-4
Skup
MIPRO 2012 35th International Convention
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2012. - 25.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
CMS; e-učenje; LMS; srednjoškolska nastava; visokoškolska nastava
(CMS; e-learning; LMS; high school education; faculty education)
Sažetak
U radu su opisana višegodišnja praktična iskustva primjene e-učenja u srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi. Opisani su različiti oblici primijenjenih nastavnih materijala prikladnih za e-učenje, te uočene prednosti i nedostaci. Navedene su i ukratko analizirane značajke pojedinih web CMS i LMS sustava i njihova prikladnost s gledišta nastavnika i korisnika. Prikazana je uporaba javno dostupnih i privatnih LMS sustava. Opisana su višegodišnja iskustava primjene računalne provjere znanja. Navedene su razlike primjene e-učenja u srednjoškolskoj i visokoškolskoj nastavi. Posebno je težište rada na odzivu korisnika (učenika i studenata) na primijenjene postupke e-učenja te prednostima i nedostacima s gledišta nastavnika. Opisani su i formalni okviri za primjenu e-učenja u nastavnoj instituciji. U zaključku se uz ostalo navode razlozi relativno maloj zastupljenosti e-učenja u nastavi unatoč raspoloživoj tehnologiji i besplatnim alatima za e-učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
117-0000000-3254 - Evolucijski algoritmi za optimiranje elektromagnetskog opterećenja okoliša (Grundler, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb