Samoprocjena učenika u posebnim uvjetima školovanja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi (CROSBI ID 332927)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Milković, Javorka
Sekušak-Galešev,Snježana
Žic,Ana-Marija
hrvatski
Samoprocjena učenika u posebnim uvjetima školovanja u odnosu na adaptivno ponašanje u školi
Cilj ovog rada bio je utvrditi kakva je samoprocjena školskog adaptivnog ponašanja učenika u posebnim uvjetima školovanja,te da li ista varira u odnosu na dob i na spol.Istraživanje je provedeno na uzorku od 108 ispitanika osnovnoškolskog uzrasta oba spola.Svi ispitanici se školuju u posebnim uvjetima školovanja u sljedećim centrima:Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži"Gornje Prekrižje"u Zagrebu,Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži "Velika Gorica"u Velikoj Gorici,Osnovna škola"Nad lipom"u Zagrebu i Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži sa smetnjama"Rudolf Steiner"u Daruvaru.Za ispitivanje je korišten mjerni instrument BRP-2.Utvrđeno je da je samoprocjena školskog adaptivnog ponašanja učenika u posebnim uvjetima školovanja vrlo visoka,te da varira u odnosu na dob u smislu viših rezultata samoprocjene starijih učenika.
samoprocjena;učenik s lakom mentalnom retardacijom;adaptivno ponašanje;posebni uvjeti školovanja
nije evidentirano
engleski
Self-estimation of pupils in special conditions of education in corelation with school adaptive behavior
nije evidentirano
self-estimation;educable pupil;adaptive behaviour;special conditions of education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
26.05.2000.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb