Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 590403

Integrirana nastava u multimedijalnom okruženju


Bilić, Kristina
Integrirana nastava u multimedijalnom okruženju, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 590403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirana nastava u multimedijalnom okruženju
(Integrated teaching in multimedia enviroment)

Autori
Bilić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
12.07

Godina
2012

Stranica
68

Mentor
Sablić, Marija

Ključne riječi
mediji ; multimedij ; kognitivna teorija multimedijskog učenja ; nove uloge učitelja
(media ; multimedia ; cognitive theory of multimedia learning ; teacher's new roles)

Sažetak
Multimediji u nastavi imaju edukativnu ulogu jer se njima potiču razvojne promjene učenika. U radu je pozornost usmjerena na terminološko određenje pojma multimedij, značaj, obilježje i načela uporabe multimedija u nastavi kao i na njegovu strukturu. Struktura multimedija sastavljena je od dvaju ili više različitih medija, stoga se u radu, kao polazišna osnova interpretiraju mediji. Mediji u nastavi klasificirani su s obzirom na osjetila koja se potiču. Suvremena nastavna tehnologija ne negira tradicionalni pristup nastave, već se na njoj temelji, te proširuje broj i značaj didaktičkih elementa nastave sagledavajući ih u novim odnosima. Multimedij kao nositelj i prenositelj informacija predstavlja izvor za učenje, ali i nastavno sredstvo uz pomoć kojeg djeca uče. U radu su izdvojeni didaktički kriteriji izbora multimedija kojima se pospješuje učinkovitost u procesu učenja. Uporaba multimedija u nastavi implicira mnoge didaktičke transformacije od kojih je jedna od osnovnih daljnje osvješćivanje učitelja u razvijanju osobnih i didaktičko-metodičkih kompetencija u smjeru razvojnih pristupa učenicima. Također, u radu se razmatra mogućnost primjene tehnika za oblikovanje multimedijskog edukacijskog sadržaja, prema načelima teorije kognitivnog opterećenja, kao model za primjenu tih tehnika u pedagoškoj praksi u RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Marija Sablić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Kristina
Integrirana nastava u multimedijalnom okruženju, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
Bilić, K. (2012) 'Integrirana nastava u multimedijalnom okruženju', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bili\'{c}, K.}, year = {2012}, pages = {68}, keywords = {mediji, multimedij, kognitivna teorija multimedijskog u\v{c}enja, nove uloge u\v{c}itelja}, title = {Integrirana nastava u multimedijalnom okru\v{z}enju}, keyword = {mediji, multimedij, kognitivna teorija multimedijskog u\v{c}enja, nove uloge u\v{c}itelja}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bili\'{c}, K.}, year = {2012}, pages = {68}, keywords = {media, multimedia, cognitive theory of multimedia learning, teacher's new roles}, title = {Integrated teaching in multimedia enviroment}, keyword = {media, multimedia, cognitive theory of multimedia learning, teacher's new roles}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font