Razvoj studija za učitelje engleskoga jezika u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 588739)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Narančić Kovač, Smiljana
hrvatski
Razvoj studija za učitelje engleskoga jezika u primarnom obrazovanju
Prije dvadesetak godina Mirjana Vilke se uspjela izboriti da se na današnjem Učiteljskom fakultetu u Zagrebu pokrene proces obrazovanja učitelja za nastavu engleskoga jezika u primarnom obrazovanju. S vremenom se razvio razrađeni studijski program usmjeren na rano učenje engleskoga kao stranoga jezika. U radu se opisuju okolnosti u kojima je program nastao, uloga Mirjane Vilke u tim događajima, utjecaj rezultata njezinih istraživanja na smjer razvoja programa, te razvojne faze kroz koje je program do danas prošao. Program je također potaknuo razvoj srodnih studijskih programa i u drugim sredinama, te naznačio nove smjerove obrazovanja učitelja stranoga jezika.
studijski program; učitelj engleskoga jezika; primarno obrazovanje; Mirjana Vilke; rano učenje engleskoga jezika
nije evidentirano
engleski
The development of the study programme for primary English teachers
nije evidentirano
study programme; English teacher; primary education; Mirjana Vilke; early foreign language learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
97-97.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Peti-Stantić, Anita ; Stanojević, Mateusz-Milan
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku ; Srednja Europa
978-953-6979-96-7
Podaci o skupu
26. međunarodni znanstveni skup Jezik kao informacija
predavanje
11.05.2012-13.05.2012
Zagreb, Hrvatska