Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Procjena učitelja o adaptivnom ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj osnovnoj školi s obzirom na socijalno-ekonomski status obitelji (CROSBI ID 332912)

Ocjenski rad | diplomski rad

Starešina, Sanda Procjena učitelja o adaptivnom ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj osnovnoj školi s obzirom na socijalno-ekonomski status obitelji / Igrić, Ljiljana (mentor); Žic, Ana-Marija (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 1997

Podaci o odgovornosti

Starešina, Sanda

Igrić, Ljiljana

Žic, Ana-Marija

hrvatski

Procjena učitelja o adaptivnom ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj osnovnoj školi s obzirom na socijalno-ekonomski status obitelji

Ovim se istraživanjem pokušalo utvrditi kako je procjena učitelja o adaptivnom ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim osnovnim školama, s obzirom na socioekonomski status obitelji tih učenika na uzorku od 14 učenika usporenog kognitivnog razvoja od četvrtog do osmog razreda srednjeg socioekonomskog statusa i četrnaest učenika usporenog kognitivnog razvoja nižeg socioekonomskog statusa koji pohađaju redovne osnovne škole na području grada Osijeka, Velike Gorice i Splita, izvršena je usporedba rezultata primjenom skale procjene učitelja koja je bila dio instrumenta za procjenu ponašanja Behavior Rating Profile-2. Rezultati su pokazali da nema statistički značajne razlike između učenika usporenog kognitivnog razvoja koji potječu iz različitih socioekonomskih uvjeta života u adaptivnom ponašanju u redovnim osnovnim školama. Budući da su dosadašnja istraživanja ukazala na velik utjecaj društvenih i materijalnih prilika u obiteljima na adaptivno ponašanje djece uopće, pa tako i u školi, nepotvrđivanje postavljene hipoteze obrazlaže se premalenim uzorkom ispitanika da bi se dobiveni rezultati mogli odnositi na cijelu populaciju.

adaptivno ponašanje; usporeni kognitivni razvoj; socioekonomski status; procjena učitelja

nije evidentirano

engleski

Teacher's estimates about adaptive behavior among delayed cognitive development pupils in public elementary schools whose social and economic status is either medium or lower

nije evidentirano

teacher's estimate; adaptive behavior; social and economical status; social adjustment; mentally retarded pupil

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

17.07.1997.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Demografija