Osobni marketing (CROSBI ID 185599)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Ferenčić, Martina
hrvatski
Osobni marketing
Marketing kao filozofija, ali i kao način promišljanja o svijetu koji nas okružuje, može se primijeniti na promatranje gotovo svake stvari ili interesa kojima se ljudi svakodnevno bave. Od proizvoda i usluga koje upotrebljavaju, do političkih stranaka, dobrotvornih ustanova ili vjerskih zajednica čiji su članovi. Također, filozofija i procesi mar-ketinga omogućuju promatranje i svake pojedine osobe s marketinškog aspekta. U suvremenom, modernom svijetu ubr-zanog životnog ritma, uslijed problema izazvanih trenutnom globalnom gospodarskom krizom, nerijetko se suočavamo s teškoćama u ostvarivanju vlastitih životnih ciljeva, bilo u profesionalnom smislu, bilo nas kao pojedinaca. Promatrajući samog sebe kroz načela marketinga i kreirajući strategiju za brand „JA“ možemo si olakšati postizanje zacrtanih osobnih ciljeva.
marketing; osobni marketing; strategija; ostvarivanje ciljeva
nije evidentirano
engleski
Personal marketing
nije evidentirano
marketing; personal marketing; strategy; achieving goals
nije evidentirano