Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osobni marketing (CROSBI ID 185599)

Prilog u časopisu | stručni rad

Ferenčić, Martina Osobni marketing // Praktični menadžment, III (2012), 4; 71-74

Podaci o odgovornosti

Ferenčić, Martina

hrvatski

Osobni marketing

Marketing kao filozofija, ali i kao način promišljanja o svijetu koji nas okružuje, može se primijeniti na promatranje gotovo svake stvari ili interesa kojima se ljudi svakodnevno bave. Od proizvoda i usluga koje upotrebljavaju, do političkih stranaka, dobrotvornih ustanova ili vjerskih zajednica čiji su članovi. Također, filozofija i procesi mar-ketinga omogućuju promatranje i svake pojedine osobe s marketinškog aspekta. U suvremenom, modernom svijetu ubr-zanog životnog ritma, uslijed problema izazvanih trenutnom globalnom gospodarskom krizom, nerijetko se suočavamo s teškoćama u ostvarivanju vlastitih životnih ciljeva, bilo u profesionalnom smislu, bilo nas kao pojedinaca. Promatrajući samog sebe kroz načela marketinga i kreirajući strategiju za brand „JA“ možemo si olakšati postizanje zacrtanih osobnih ciljeva.

marketing; osobni marketing; strategija; ostvarivanje ciljeva

nije evidentirano

engleski

Personal marketing

nije evidentirano

marketing; personal marketing; strategy; achieving goals

nije evidentirano

Podaci o izdanju

III (4)

2012.

71-74

objavljeno

1847-8107

1849-0689

Povezanost rada

Ekonomija