Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol (CROSBI ID 332889)

Ocjenski rad | diplomski rad

Crnobrnja, Biljana Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol / Sekušak-Galešev,Snježana (mentor); Žic,Anamarija (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 1997

Podaci o odgovornosti

Crnobrnja, Biljana

Sekušak-Galešev,Snježana

Žic,Anamarija

hrvatski

Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol

Cilj ovog istraživanja je utvrditi relacije dobi i spola sa teškoćama osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja.U svrhu istraživanja formiran je uzorak ispitanika kojeg čini 29 učenika usporenog kognitivnog razvoja,koji su polaznici prvog do osmog razreda redovna osnovne škole u dobi od 8.6 godina do 14.6 godina.Pritom je korišten novi instrument Behavior Rating Profile-2,BRP-2(Brown i Hamill,1990.).Rezultati su pokazali da je ovaj instrument omogućio uvid u adaptivno ponašanje učenika usporenog kognitivnog razvoja,redovnih škola Skalom procjene učenika:od strane samih vršnjaka i od strane nastavnika.Rezultati su pokazali neznatnu razliku u adaptivnom ponašanju između dječaka i djevojčica.Pronađeno je da čak i nastavnici imaju različit pristup djevojčicama,a različit prema dječacima u korist ovih prvih. Utvrđivanje korelacije između dobi i adaptibilnosti također nije pokazalo značajnije rezultate.

učenici usporenog kognitivnog razvoja;osobna i socijalna adaptacija;dob;spol

nije evidentirano

engleski

Problems in personal and social adaptation of students with delayed cognitive development in integration setting in corelation with age and gender

nije evidentirano

students with developmental disability;personal and social adaptation;age;gender

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

31.10.1997.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano