Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol (CROSBI ID 332889)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Crnobrnja, Biljana
Sekušak-Galešev,Snježana
Žic,Anamarija
hrvatski
Teškoće osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnoj školi u odnosu na dob i spol
Cilj ovog istraživanja je utvrditi relacije dobi i spola sa teškoćama osobne i socijalne adaptacije učenika usporenog kognitivnog razvoja.U svrhu istraživanja formiran je uzorak ispitanika kojeg čini 29 učenika usporenog kognitivnog razvoja,koji su polaznici prvog do osmog razreda redovna osnovne škole u dobi od 8.6 godina do 14.6 godina.Pritom je korišten novi instrument Behavior Rating Profile-2,BRP-2(Brown i Hamill,1990.).Rezultati su pokazali da je ovaj instrument omogućio uvid u adaptivno ponašanje učenika usporenog kognitivnog razvoja,redovnih škola Skalom procjene učenika:od strane samih vršnjaka i od strane nastavnika.Rezultati su pokazali neznatnu razliku u adaptivnom ponašanju između dječaka i djevojčica.Pronađeno je da čak i nastavnici imaju različit pristup djevojčicama,a različit prema dječacima u korist ovih prvih. Utvrđivanje korelacije između dobi i adaptibilnosti također nije pokazalo značajnije rezultate.
učenici usporenog kognitivnog razvoja;osobna i socijalna adaptacija;dob;spol
nije evidentirano
engleski
Problems in personal and social adaptation of students with delayed cognitive development in integration setting in corelation with age and gender
nije evidentirano
students with developmental disability;personal and social adaptation;age;gender
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
31.10.1997.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb