Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja kod predškolske djece (CROSBI ID 185335)

Prilog u časopisu | stručni rad

Sindik, Joško ; Vojnović, Narcisa ; Lukač, Anđela ; Šimunović, Ida Razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja kod predškolske djece // Didaktički putokazi, 62 (2012), 2; 2-7

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško ; Vojnović, Narcisa ; Lukač, Anđela ; Šimunović, Ida

hrvatski

Razlike u zastupljenosti čimbenika povezanih s poticanjem samopoštovanja kod predškolske djece

Samopoštovanje, važan aspekt samopoimanja, termin je kojim se izražava globalno vrednovanje sebe. Cilj ovog istraživanja odnosi se na ispitivanje razlika u zastupljenosti različitih čimbenika koji doprinose razvoju samopoštovanja kod predškolskog djeteta. Sudionice istraživanja bile su prigodni uzorak od 102 majke koje su u prosincu 2009. godine imale djecu uključenu u programe predškolskih ustanova u Hrvatskoj. Primijenili smo Upitnik o roditeljskoj percepciji poticanja samopoštovanja u dječjem vrtiću. Rezultati su pokazali da postoje razlike u procijenjenoj zastupljenosti u: izvorima znanja o razvoju samopoštovanja djeteta koje roditelji koriste u odgoju, načinima na koje roditelji potiču samopoštovanje djeteta, načinima pomoći od strane vrtića u razvoju samopoštovanja djeteta, informacijama koje roditelji najčešće dobivaju od strane odgojiteljica. Roditelji općenito pokazuju velik interes za razvoj samopoštovanja kod djece, i u tome percipiraju važnost vlastite roditeljske) uloge, važnost predškolske ustanove te koordinacije zajedničkog napora roditelja i predškolske ustanove u funkciji poticanja djetetova samopoštovanja.

djeca; samopoštovanje; razlike; dječji vrtić; roditelji

nije evidentirano

engleski

Differences in factors associated with boosting self-esteem in preschool children

nije evidentirano

children; self-esteem; differences; kindergarten; parents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62 (2)

2012.

2-7

objavljeno

1512-5998

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija