Marketing regije Dubrovačko-neretvanske županije (CROSBI ID 373118)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sudarević, Antun
Markovina, Jerko
hrvatski
Marketing regije Dubrovačko-neretvanske županije
Ruralna područja u Dubrovačko-neretvanskoj županiji još uvijek se primarno bave poljoprivredom i ostalim primarnim djelatnostima. Ta područja županije obiluju u razvojnim potencijalima koji nisu dovoljno iskorišteni. Zbog toga je potrebno poticati razvoj tih potencijala kako bi se osiguralo stvaranje tradicionalnih proizvoda, usluga i obrta koji su konkurentni na otvorenom tržištu. Uspostavom regionalne robne marke te valorizacijom i zaštitom tradicionalnih obrta, proizvoda i usluga ruralnih područja Županije osigurati će se modernizacija, te održiv i ujednačen razvoj tih proizvoda. Time će se također potaknuti i diversifikacija ruralnih gospodarskih aktivnosti, kod čega će se veliki naglasak staviti na tradicijske obrte. Ulaskom velikih trgovačkih lanaca na tržište RH, ozbiljno je ugrožena proizvodnja tradicionalnih proizvoda. Putevi tradicionalne hrane je projekt za uspostavu mreže obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava ruralnog područja županije i koji bi sa vinskim putevima povezao sa izrazito bogatom turističkom ponudom županije. Projekt će omogućiti bolju prodaju i promociju tradicionalnih poljoprivrednih proizvoda. Kroz projektne aktivnosti snima se stanje ponude poljoprivrednih prehrambenih proizvoda u regiji. Jačom povezanošću proizvođača i turističkih agencija povećava se turistička ponuda regije i time ostvariti dodatni prihodi za obiteljska poljoprivredna gospodarstva. Rezultati projekta su označena i dobro definirana mreža obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava – put tradicionalne hrane, baza obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koji se bave proizvodnjom i prodajom tradicionalnih prehrambenih proizvoda, baza tradicionalnih prehrambenih proizvoda, identificirana najmanje dva nova tradicionalna prehrambena proizvoda, uspostavljena suradnja između obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i turističkih agencija, promidžbeni materijali: internet stranica, identifikacijske kartice, leci, brošure, karta, table, znakovi, posteri, povećana prepoznatljivost regije na turističkom tržištu, educirati poljoprivredne proizvođače o tome kako stvoriti kvalitetan tradicionalni prehrambeni proizvod i plasirati ga na tržište.
ruralno područje; robna marka; tradicionalni proizvodi; tržište
nije evidentirano
engleski
Regional Marketing of Dubrovnik Neretva County
nije evidentirano
rural area; product branding; traditional products; market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
16.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb