Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 588050

Spontane igre učenika mlađe školske dobi


Gunjina, Kate
Spontane igre učenika mlađe školske dobi 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


Naslov
Spontane igre učenika mlađe školske dobi
(Spontaneous games of younger school-age pupils)

Autori
Gunjina, Kate

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.11

Godina
2011

Stranica
35

Mentor
Prskalo, Ivan

Ključne riječi
Dijete; igra; spontana igra; nastava tjelesne i zdravstvene kulture
(Child; play; spontaneous play; teaching physical education)

Sažetak
Dijete se kroz igru "uči životu", ostvaruje socijalni kontakt i priprema se za svijet odraslih. Škola je temeljna odgojno-obrazovna institucija u životu svakog pojedinca, njezin temeljni zadatak bi trebao biti ukomponirati igru u nastavni proces i sve beneficije koje ona donosi iskoristiti kao sredstvo za poticanje učenja. Spontane igre, uz određenu moderaciju od strane nastavnika, te igre s pravilima, postaju temeljni dio nastave tjelesne i zdravstvene kulture u ovoj dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb