Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poligon prepreka kao čimbenik intenzifikacije rada na satu tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 588358)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Lorger, Marija ; Hraski, Marijana ; Kunješić, Mateja Poligon prepreka kao čimbenik intenzifikacije rada na satu tjelesne i zdravstvene kulture // "Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije" / Findak, Vladimir (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2012. str. 96-101

Podaci o odgovornosti

Lorger, Marija ; Hraski, Marijana ; Kunješić, Mateja

hrvatski

Poligon prepreka kao čimbenik intenzifikacije rada na satu tjelesne i zdravstvene kulture

Intenzifikacija nastavnog procesa podrazumijeva nuđenje učenicima širokog izbora atraktivnih sadržaja vježbanja koji su prilagođeni njihovoj životnoj dobi, njihovim sposobnostima i osobinama kao i razini njihovih motoričkih znanja i postignuća (Findak, 2007). Može se dakle reći da svakom učeniku treba omogućiti da se proces edukacije odvija sukladno s aktualnim stanjem njegovog antropološkog statusa (Beiner, 2002, prema Findak, 2007). Sve navedene čimbenike svaki nastavnik sukladno autonomiji u svom radu može realizirati na različite načine pri čemu vrlo važnu ulogu imaju izbor i primjena metoda rada i metodičko – organizacijskih oblika rada. S obzirom da nastava tjelesne i zdravstvene kulture sa svojim specifičnostima predstavlja kompleksan proces čija se polivalentnost očituje u utjecaju na transformaciju antropoloških obilježja učenika i doprinosu njihovu odgoju i obrazovanju (Findak, 2003) ona u svojoj strukturi sadržava niz čimbenika koji mogu pridonijeti njenoj efikasnosti, odnosno višoj razini intenziteta rada. Jedan od mogućih čimbenika koji imaju važnu ulogu u intenzifikaciji rada je i poligon prepreka kao metodičko – organizacijski oblik rada koji između ostalog pruža i mogućnost visokog opterećenja učenika (Zdanski, 1986), (Lorger, 2009), ali i uvođenje u nastavu onih sadržaja za koje učenici pokazuju veći interes. Poligon prepreka različiti autori definiraju na vrlo sličan način: kao metodičko – organizacijski oblik rada koji podrazumijeva izvođenje određenog broja različitih vježbi u nizu u što kraćem vremenu (Findak, 1999), kao oblik kretanja kojeg karakterizira svladavanje različitih prirodnih ili umjetno postavljenih prepreka (Findak, Mironović, Schmidt, Šnajder, 1987) ili kao izvođenje određenog broja tjelesnih gibanja sukcesivno jednog za drugim na prirodnoj stazi ili na standardno uređenoj stazi u zatvorenom ili otvorenom prostoru (Zdanski, 1986).

poligon prepreka; sat tjelesne i zdravstvene kulture

nije evidentirano

engleski

Polygon obstacles as a factor of intensification on physical education class

nije evidentirano

polygon obstacles; physical education class

nije evidentirano

Podaci o prilogu

96-101.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

"Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"

Findak, Vladimir

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

953-95082-9-0

Podaci o skupu

21. Ljetna škola kineziologa Hrvatske

predavanje

26.06.2012-30.06.2012

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija