Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587828

Interpersonalna komunikacija – čimbenik kvalitete i intenzifikacije nastavnog procesa


Bavčević, Tonči; Babin, Josip; Bavčević, Teo
Interpersonalna komunikacija – čimbenik kvalitete i intenzifikacije nastavnog procesa // Zbornik radova 21. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, 2012. str. 81-87 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Interpersonalna komunikacija – čimbenik kvalitete i intenzifikacije nastavnog procesa
(Interpersonal communication – quality and intensification factor of the teaching process)

Autori
Bavčević, Tonči ; Babin, Josip ; Bavčević, Teo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 21. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Intenzifikacija procesa vježbanja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2012, 81-87

ISBN
953-95082-9-0

Skup
21. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 26 - 30. 06. 2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Interpersonalna komunikacija; nastavni proces; kvaliteta; intenzifikacija
(Interpersonal communication; teaching process; quality; intensification)

Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem utvrđivanja utjecaja interpersonalne komunikacije nastavnika na kvalitetu nastavnog procesa u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi. Uzorak ispitanika sačinjavalo je 55 studentica te 65 studenata Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Splitu u akademskoj godini 2006/07, a podaci o manifestacjama komunikacijskih dimenzija te kvaliteti nastavnog procesa prikupljeni su metodom direktne opservacije javnih predavanja studenata. Dobiveni nalazi potvrdili su značajnu povezanost nastavnog procesa i komunikacijskih dimenzija definiranih kao Tehničko-sadržajna dimenzija komunikacije, Dimenzija asertivnosti i formalnosti te Dimenzija empatije i prisnosti. Pri tome se manifestacije dimenzija interpersonalne komunikacije javljaju kao determinirajući faktori uspješnosti realizacije sata tjelesne i zdravstvene kulture. Time je potvrđeno polazišno tumačenje nastavnog procesa kao procesa interpersonalne komunikacije između njegovih subjekata, kao i značajnost uloge koju komunikacija ima u sklopu procesa edukacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je proglašen najboljim znanstvenim radom



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Kineziološki fakultet, Split