Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka (CROSBI ID 185291)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Gregurec, Iva
hrvatski
Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka
Krajem prosinca 2011. godine iz tiska je izašlo prvo izdanje fakultetskog udžbenika „Marketing i baze podataka“ u čijoj izradi je sudjelovalo trinaest autora, stručnjaka u svom području. Nakladnik knjige je Fakultet organizacije i informatike, a sunakladnik CRODMA (Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing). Knjige ove ili slične tematike na hrvatskom jeziku nije bilo, što je svakako predstavljalo jedan od glavnih izazova autora u ovom zahtjevnom projektu. No, ono po čemu je ova knjiga posebna je i to što obuhvaća primjere iz prakse - iza svakog poglavlja nalaze se poslovni slučajevi poduzeća koja posluju na hrvatskom tržištu, a vezani su uz temu koju poglavlje obrađuje.
marketing; baze podataka; privatnost; CRM; mobilni marketing; internetski marketing
nije evidentirano
engleski
Damir Dobrinić (urednik): Marketing and databases
nije evidentirano
marketing; databases; privacy; CRM; mobile marketing; internet marketing
nije evidentirano