Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka (CROSBI ID 185291)

Prilog u časopisu | ostalo

Gregurec, Iva Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 145-148

Podaci o odgovornosti

Gregurec, Iva

hrvatski

Damir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka

Krajem prosinca 2011. godine iz tiska je izašlo prvo izdanje fakultetskog udžbenika „Marketing i baze podataka“ u čijoj izradi je sudjelovalo trinaest autora, stručnjaka u svom području. Nakladnik knjige je Fakultet organizacije i informatike, a sunakladnik CRODMA (Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing). Knjige ove ili slične tematike na hrvatskom jeziku nije bilo, što je svakako predstavljalo jedan od glavnih izazova autora u ovom zahtjevnom projektu. No, ono po čemu je ova knjiga posebna je i to što obuhvaća primjere iz prakse - iza svakog poglavlja nalaze se poslovni slučajevi poduzeća koja posluju na hrvatskom tržištu, a vezani su uz temu koju poglavlje obrađuje.

marketing; baze podataka; privatnost; CRM; mobilni marketing; internetski marketing

nije evidentirano

engleski

Damir Dobrinić (urednik): Marketing and databases

nije evidentirano

marketing; databases; privacy; CRM; mobile marketing; internet marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (1)

2012.

145-148

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost