Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing baze podataka i internet (CROSBI ID 46477)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kirinić, Valentina Marketing baze podataka i internet // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2011. str. 271-307

Podaci o odgovornosti

Kirinić, Valentina

hrvatski

Marketing baze podataka i internet

Marketing baze podataka je korištenje baze podataka kupaca u svrhu unapređenja produktivnosti marketinga kroz učinkovitije stjecanje, zadržavanje i razvoj kupaca. Tj. krajnji je cilj marketing baze podataka da stvori lojalnog kupca kroz njegovo prepoznavanje, povezivanje, te nagrađivanje. Sa pojavom Interneta i weba započinje i njihova eksploatacija u svrhu marketinga. U današnje doba gotovo da je nezamislivo poslovanje bez prisustva tvrtke na Internetu/webu bilo da tvrtka komunicira s klijentima/kupcima ili s drugim tvrtkama kako bi promovirala i plasirala svoje proizvode i/ili usluge. Tradicionalan marketing mijenja svoj oblik u Internet ili web marketing, digitalan ili e- marketing, mobilan ili jednostavno online marketing kojime se marketinške aktivnosti obavljaju putem suvremenih informacijsko- komunikacijskih tehnologija.

internet, web mjesto, internet marketing, personalizacija, search engine marketing (SEM), on-line oglašavanje, e-mail marketing

nije evidentirano

engleski

Marketing database and internet

nije evidentirano

internet, website, internet marketing, personalization, search engine marketing (SEM), online advertising, e-mail marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

271-307.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing i baze podataka

Dobrinić, Damir

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2011.

978-953-6071-34-0

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti