Metodički pristup jednostavnim oblicima u osnovnoškolskoj nastavi književnosti (CROSBI ID 588335)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vodopija, Irena ; Majdenić, Valentina
hrvatski
Metodički pristup jednostavnim oblicima u osnovnoškolskoj nastavi književnosti
U radu je riječ o zagonetkama kao jednostavnim književnim oblicima. Zagonetka se motri ponajprije u metodičkom kontekstu. Analizira se zastupljenost zagonetki u čitankama za osnovnu školu i uspostavljaju se kriteriji razvrstavanja. Zagonetke se razvrstavaju na umjetničke i narodne, prema sadržaju i prema autonomnosti u interpretaciji. Naime, zagonetka može biti dio širega sustava interpretacije nekoga teksta, ali m ože i sama biti samostalna jedinica interpretacije. U radu je riječ o zagonetkama kao autonomnim oblicima, o njihovom mjestu, ulozi i važnosti u književnom odgoju i obrazovanju učenika osnovnoškolske dobi. Suvremeni metodički pristupi promiču interpretaciju zagonetke kao samostalnog oblika.
zagonetka; čitanka; metodički instrumentarij
nije evidentirano
engleski
/
nije evidentirano
puzzle; reader book; methodical instruments
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-8.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
978-86-87095-08-3
Podaci o skupu
Međunarodne naučne konferencije na temu Savremeni metodički izazovi. Subotica, 23.-24. 9. 2010
predavanje
23.09.2010-24.09.2010
Subotica, Srbija; Novi Sad, Srbija