Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587438

Fiziološko opterećenje učenika na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u kombiniranim i standardnim odjeljenjima


Prebila, Marina
Fiziološko opterećenje učenika na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u kombiniranim i standardnim odjeljenjima 2012., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb


Naslov
Fiziološko opterećenje učenika na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u kombiniranim i standardnim odjeljenjima
(Physiological load of pupils in the lesson of physical education in the mixed and the standard clasrooms)

Autori
Prebila, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.06

Godina
2012

Stranica
40

Mentor
Prskalo, Ivan

Neposredni voditelj
Jenko Miholić, Srna

Ključne riječi
Opterećenje na satu; osnovna škola; učenice; učenici; testiranje razlike
(Load ine the lecture; primary school; pupils; testing the differences)

Sažetak
Nastavni proces je temelj odgojno-obrazovnog procesa. Zadaća TZK je pomoću sadržaja nastavnog programa utjecati na morfološke značajke učenika te na njihove motoričke i funkcionalne sposobnosti, na poboljšanje motoričkih dostignuća, razvijanje moralnih osobina stjecanje teorijskih znanja. Cilj istraživanje je utvrditi da li postoji statistički značajna razlika u fiziološkom opterećenju učenika, na satu TZK, kod učenika u kombiniranim razrednim odjelima u odnosu na učenike standardnog odjeljenja u periodu od prvog od četvrtog razreda primarnog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb