Fiziološko opterećenje učenika na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u kombiniranim i standardnim odjeljenjima (CROSBI ID 372971)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Prebila, Marina
Prskalo, Ivan
Jenko Miholić, Srna
hrvatski
Fiziološko opterećenje učenika na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u kombiniranim i standardnim odjeljenjima
Nastavni proces je temelj odgojno-obrazovnog procesa. Zadaća TZK je pomoću sadržaja nastavnog programa utjecati na morfološke značajke učenika te na njihove motoričke i funkcionalne sposobnosti, na poboljšanje motoričkih dostignuća, razvijanje moralnih osobina stjecanje teorijskih znanja. Cilj istraživanje je utvrditi da li postoji statistički značajna razlika u fiziološkom opterećenju učenika, na satu TZK, kod učenika u kombiniranim razrednim odjelima u odnosu na učenike standardnog odjeljenja u periodu od prvog od četvrtog razreda primarnog obrazovanja.
opterećenje na satu; osnovna škola; učenice; učenici; testiranje razlike
nije evidentirano
engleski
Physiological load of pupils in the lesson of physical education in the mixed and the standard clasrooms
nije evidentirano
load ine the lecture; primary school; pupils; testing the differences
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
26.06.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb