Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka: Osnove međunarodnog marketinga (CROSBI ID 185226)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Komarac, Tanja Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka: Osnove međunarodnog marketinga // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 139-143

Podaci o odgovornosti

Komarac, Tanja

hrvatski

Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka: Osnove međunarodnog marketinga

Knjiga Osnove međunarodnog marketinga autora J. Previšića, Đ. Ozretić Došen i Z. Krupke pojavila se početkom 2012. godine u izdanju Školske knjige kao udžbenik Sveučilišta u Zagrebu. Nastala je kao rezultat dugogodišnjeg proučavanja i istraživanja međunarodnog marketinga. Namijenjena je studentima poslovne ekonomije te poduzetnicima i menadžerima, tj. svima onima koji tragaju za rješenjima koja pruža međunarodni marketing.

međunarodni marketing; marketinški miks

nije evidentirano

engleski

Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka: Principles of International Marketing

nije evidentirano

international marketing; marketing mix

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (1)

2012.

139-143

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost