Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka: Osnove međunarodnog marketinga (CROSBI ID 185226)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Komarac, Tanja
hrvatski
Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka: Osnove međunarodnog marketinga
Knjiga Osnove međunarodnog marketinga autora J. Previšića, Đ. Ozretić Došen i Z. Krupke pojavila se početkom 2012. godine u izdanju Školske knjige kao udžbenik Sveučilišta u Zagrebu. Nastala je kao rezultat dugogodišnjeg proučavanja i istraživanja međunarodnog marketinga. Namijenjena je studentima poslovne ekonomije te poduzetnicima i menadžerima, tj. svima onima koji tragaju za rješenjima koja pruža međunarodni marketing.
međunarodni marketing; marketinški miks
nije evidentirano
engleski
Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka: Principles of International Marketing
nije evidentirano
international marketing; marketing mix
nije evidentirano