Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu (CROSBI ID 372963)

Ocjenski rad | diplomski rad

Malinarić, Matea Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Malinarić, Matea

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu

Neuromarketing je novo, revolucionarno, multidisciplinarno područje marketinga. U ovom diplomskom radu se obrađuje tema neuromarketinga iz marketinške perspektive uz upoznavanje sa ključnom medicinskom terminologijom i tehnologijom te dobivenim znanjima u praksi. Kroz provedena istraživanja i primjere opisuju se najbitnija neuromarketinška područja - oglašavanje, upravljanje cijenom te izgradnja i upravljanje markom proizvoda. Glavni problem rada je upoznatost hrvatskih marketinških stručnjaka pojmom i mogućnostima neuromaketinga. Rad i njegova istraživačka pitanja zaključuju se istraživanjem među odabranim hrvatskim marketinškim stručnjacima putem osobnih intervjua u kojem se, osim upoznatosti s temom, istražuju prednosti i nedostaci neuromarketinga, upitna etičnost novonastale prakse te mogućnost njegovog korištenja u poduzeću ispitanika. Rezultati istraživanja su porazni za hrvatsko tržište jer većina ispitanika nije upoznata neuromarketingom. Hrvatski marketinški stručnjaci bi se zasad trebali usmjeriti na upoznavanje s literaturom o neuromarketingu, područjima primjene i utvrđenim saznanjima te na taj način prevladati problem ograničenosti marketinškog budžeta i nedostupnost neuromaketinške tehnologije na domaćem tržištu.

Neuromarketing ; neuroznanost ; neurooglašavanje ; Martin Lindstrom ; neuroetika

nije evidentirano

engleski

Areas of application and research of knowledge of Croatian marketing experts about neuromarketing

nije evidentirano

Neuromarketing ; neuroscience ; neuroadvertising ; Martin Lindstrom ; neuroethics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

09.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija