Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu (CROSBI ID 372963)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Malinarić, Matea
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Područja primjene i istraživanje upoznatosti hrvatskih marketinških stručnjaka o neuromarketingu
Neuromarketing je novo, revolucionarno, multidisciplinarno područje marketinga. U ovom diplomskom radu se obrađuje tema neuromarketinga iz marketinške perspektive uz upoznavanje sa ključnom medicinskom terminologijom i tehnologijom te dobivenim znanjima u praksi. Kroz provedena istraživanja i primjere opisuju se najbitnija neuromarketinška područja - oglašavanje, upravljanje cijenom te izgradnja i upravljanje markom proizvoda. Glavni problem rada je upoznatost hrvatskih marketinških stručnjaka pojmom i mogućnostima neuromaketinga. Rad i njegova istraživačka pitanja zaključuju se istraživanjem među odabranim hrvatskim marketinškim stručnjacima putem osobnih intervjua u kojem se, osim upoznatosti s temom, istražuju prednosti i nedostaci neuromarketinga, upitna etičnost novonastale prakse te mogućnost njegovog korištenja u poduzeću ispitanika. Rezultati istraživanja su porazni za hrvatsko tržište jer većina ispitanika nije upoznata neuromarketingom. Hrvatski marketinški stručnjaci bi se zasad trebali usmjeriti na upoznavanje s literaturom o neuromarketingu, područjima primjene i utvrđenim saznanjima te na taj način prevladati problem ograničenosti marketinškog budžeta i nedostupnost neuromaketinške tehnologije na domaćem tržištu.
Neuromarketing ; neuroznanost ; neurooglašavanje ; Martin Lindstrom ; neuroetika
nije evidentirano
engleski
Areas of application and research of knowledge of Croatian marketing experts about neuromarketing
nije evidentirano
Neuromarketing ; neuroscience ; neuroadvertising ; Martin Lindstrom ; neuroethics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
09.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb