Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska (CROSBI ID 185215)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Štimac, Helena ; Cah, Mateja
hrvatski
Utjecaj okruženja na marketinško pozicioniranje SOS Dječjeg sela Hrvatska
Poslijeratna zbivanja u Republici Hrvatskoj rezultirala su globalnom ekspanzijom neprofitnih organizacija. Niz problema otežava njihovo djelovanje, krenuvši od zakonskih okvira, izvora financiranja do niske motiviranosti ljudi za volontiranje. Sustavnom primjenom marketinga pospješuje se djelovanje neprofitne organizacije, što istovremeno doprinosi ostvarenju postavljene vizije i misije. SOS Dječje selo Hrvatska primjer je neprofitne organizacije suočene s nedostatkom donacija te slabom prepoznatljivošću u javnosti. Analizom istraživanja pokazalo se kako se većina ispitanika smatra socijalno osjetljivima zbog čega su i humano osviješteni. Ipak, SOS Dječje selo Hrvatska smatra da uspješno provodi marketing na svojem tržištu, prema svojim ciljnim skupinama, nasuprot rezultatima istraživanja koji ukazuju na nedovoljnu upoznatost marketinškim aktivnostima od strane ispitanika. S obzirom na to da određen dio javnosti ima nepovjerenje prema neprofitnim organizacijama, nužno ih je primjenom marketinga upoznati s funkcioniranjem i potrebama same organizacije kako bi se povećala njihova osjetljivost prema takvim pitanjima.
marketing; neprofitne organizacije; SOS Dječje selo Hrvatska; okruženje
nije evidentirano
engleski
Effect of Environment on Marketing Positioning of SOS Children’s Village Croatia
nije evidentirano
Marketing; non-profit organisations; SOS Children’s village Croatia; environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija