Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje (CROSBI ID 185213)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko ; Dujak, Davor
hrvatski
Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje
U radu se polazi od potreba i rastuće važnosti internacionalizacije i globalizacije maloprodaje. Zapravo, internacionalizacija maloprodaje postaje sve važnija za gospodarski razvoj zbog porasta važnosti maloprodaje unutar vertikalnih marketinških sustava i u ukupnim vrijednosnim lancima. To je novi pristup u analizi uloge maloprodaje u međunarodnom menadžmentu i u gospodarskom razvoju. S obzirom na tendencije ekspanzije velikih maloprodajnih lanaca u druge zemlje, postavlja se pitanje kako maloprodaja može utjecati na gospodarski razvoj zemalja u koje se one šire. To je pitanje zanimljivo osobito za Republiku Hrvatsku i za druge tranzicijske zemlje.
internacionalizacija maloprodaje; vrijednosni lanci; oblici prodavaonica;
nije evidentirano
engleski
Significance of Shop Types and Value Chains in the Internationalisation of Retail Trade
nije evidentirano
Internationalisation of retail trade; value chains; shop types; economic development; Republic of
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija