Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 587325

Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje


Segetlija, Zdenko; Dujak, Davor
Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 12 (2012), 1; 82-97 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)


Naslov
Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje
(Significance of Shop Types and Value Chains in the Internationalisation of Retail Trade)

Autori
Segetlija, Zdenko ; Dujak, Davor

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 12 (2012), 1; 82-97

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
Internacionalizacija maloprodaje; vrijednosni lanci; oblici prodavaonica;
(Internationalisation of retail trade; value chains; shop types; economic development; Republic of)

Sažetak
U radu se polazi od potreba i rastuće važnosti internacionalizacije i globalizacije maloprodaje. Zapravo, internacionalizacija maloprodaje postaje sve važnija za gospodarski razvoj zbog porasta važnosti maloprodaje unutar vertikalnih marketinških sustava i u ukupnim vrijednosnim lancima. To je novi pristup u analizi uloge maloprodaje u međunarodnom menadžmentu i u gospodarskom razvoju. S obzirom na tendencije ekspanzije velikih maloprodajnih lanaca u druge zemlje, postavlja se pitanje kako maloprodaja može utjecati na gospodarski razvoj zemalja u koje se one šire. To je pitanje zanimljivo osobito za Republiku Hrvatsku i za druge tranzicijske zemlje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Citiraj ovu publikaciju

Segetlija, Zdenko; Dujak, Davor
Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 12 (2012), 1; 82-97 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopcenje, znanstveni)
Segetlija, Z. & Dujak, D. (2012) Važnosti tipova prodavaonica i vrijednosnih lanaca u internacionalizaciji maloprodaje. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 12 (1), 82-97.
@article{article, year = {2012}, pages = {82-97}, keywords = {Internationalisation of retail trade, value chains, shop types, economic development, Republic of}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {12}, number = {1}, issn = {0353-359X}, title = {Significance of Shop Types and Value Chains in the Internationalisation of Retail Trade}, keyword = {Internationalisation of retail trade, value chains, shop types, economic development, Republic of} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Sociological Abstracts
  • EconLit, CAB International, EBSCOhost