Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse (CROSBI ID 588212)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Slovenec, Blaženka ; Radović, Nikol Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse // Zbornik radova 5. Kongresa nastavnika matematike RH / Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata (ur.). Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo ; Profil, 2012. str. 501-507

Podaci o odgovornosti

Slovenec, Blaženka ; Radović, Nikol

hrvatski

Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse

Pretpostavka je da će učenici aktivnim učenjem sami pronalaze rješenja, osmišljavati provjeru, te razviti sposobnost da uz pomoć matematike realiziraju sve zadatke učenje. Ovako zamišljen proces učenja/ poučavanja u radu je prikazan nna konceptu gibanja, te konceptu električne sile i električnog polja učenika opće/ jezične gimnazije i prirodoslovno matematičkih gimnazija.

konceptualno poučavanje; konceptualno učenje; fizika; matematika

nije evidentirano

engleski

New learning / teaching practices

nije evidentirano

conceptual teaching; conceptual learning; physics; mathematics;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

501-507.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 5. Kongresa nastavnika matematike RH

Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata

Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo ; Profil

978--953-6862-24-5

Podaci o skupu

5. Kongres nastavnika matematike RH

predavanje

03.07.2012-05.07.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Matematika