Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse (CROSBI ID 588212)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Slovenec, Blaženka ; Radović, Nikol
hrvatski
Novo učenje/ poučavanje-primjeri iz prakse
Pretpostavka je da će učenici aktivnim učenjem sami pronalaze rješenja, osmišljavati provjeru, te razviti sposobnost da uz pomoć matematike realiziraju sve zadatke učenje. Ovako zamišljen proces učenja/ poučavanja u radu je prikazan nna konceptu gibanja, te konceptu električne sile i električnog polja učenika opće/ jezične gimnazije i prirodoslovno matematičkih gimnazija.
konceptualno poučavanje; konceptualno učenje; fizika; matematika
nije evidentirano
engleski
New learning / teaching practices
nije evidentirano
conceptual teaching; conceptual learning; physics; mathematics;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
501-507.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 5. Kongresa nastavnika matematike RH
Mladinić, Petar ; Svedrec, Renata
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo ; Profil
978--953-6862-24-5
Podaci o skupu
5. Kongres nastavnika matematike RH
predavanje
03.07.2012-05.07.2012
Zagreb, Hrvatska