Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako prepoznati nadarenog učenika? (CROSBI ID 588182)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ban, Ana ; Vrcelj, Sofija Kako prepoznati nadarenog učenika? // Zbornik - Viša škola za obrazovanje vaspitača. 2013. str. 62-77

Podaci o odgovornosti

Ban, Ana ; Vrcelj, Sofija

hrvatski

Kako prepoznati nadarenog učenika?

U radu se raspravlja o (potencijalno) nadarenim učenicima i o problemima njihova prepoznavanja. Autorice ističu da se često nadareni poistovjećuju s odličnim učenicima što znači da su ocjene kriterij identifikacije. U vezi s time, potrebno je redefinirati „nadarenost“ kao i uspjeh i neuspjeh u školskim susavima. Isto tako, školska praksa pokazuje da nadarenost najčešće biva problemom onih koji su nadareni, ali i sredine u kojoj žive jer rad u školama je orijentiran prema općeprihvaćenom kriteriju „normalnosti“ kao kriteriju prosudbe učenikovih potencijala ( što nije samo fenomen hrvatskih škola). Prema zakonskom određenju, nadareni učenici imaju mogućnost ubrzanog školovanja/studiranja, međutim u praksi takvi slučajevi gotovo ne postoje. Programi koji se nude u većini škola znatno rjeđe se poklapaju sa sposobnostima i osobinama nadarene djece, te se njihovim potrebama nastoji udovoljit izvan okvira škole.

nadareni učenici ; školski programi ; potencijali ; škola ; sposobnosti ; uspjeh

nije evidentirano

engleski

HOW TO IDENTIFY GIFTED STUDENT?

nije evidentirano

gifted students ; school programs ; resources ; schools ; skills ; success

nije evidentirano

Podaci o prilogu

62-77.

2013.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik - Viša škola za obrazovanje vaspitača

978-86-7372-171-2

1820-1911

Podaci o skupu

METODOLOŠKI PROBLEMI ISTRAŽIVANJA DAROVITOSTI

predavanje

01.01.2013-01.01.2013

Vršac, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija