izvor podataka: crosbi
!
Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective (CROSBI ID 372855)
Ocjenski rad | diplomski rad
Cvikić, Lidija
Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective / Domović, Vlatka (mentor);
Zagreb, Hrvatska i Muenster, Njemačka, Sveučilište u Zagrebu, . 2012
Podaci o odgovornosti
Cvikić, Lidija
Domović, Vlatka
engleski
Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective
U radu se raspravlja o različitim modelima profesionalnoga usavršavanja nastavnika. Primjeri zemalja EU uspoređuju se s Hrvatskom, navode se prednosti i nedostatci hrvatskoga modela usavršavanja nastavnika i daju smjerenice za poboljšanja.
teacher continuing professional development; education; teacher education; Croatia
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
03.06.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska i Muenster, Njemačka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove